Tror i der ville være interesse for en side med live opdatering af alle resultater i alle sports grene altså Fodbold, Håndbold, Basketbold, Ishokey, Tennis, Badminton, osv
Som man kunne få på sin side for et beløb altså jeg opdatere og så vises det på deres side sådan at jeg faktisk sender resultaterne ud til de hjemmeside der giver et beløb (ikke så store beløb 20-30kr per måned)
Er der interesse? Ja - klart! God idé! Pas dog på, at det ikke allerede findes...
Det er der sikkert også mange, der gerne vil have et RSS-feed med!
Pas på med det med prisen. Se om der ikke er andre måder, du kan få penge ud af det på, end at tage betaling for tjenesten. Det bliver snart almindeligt med reklamer i RSS-feeds f.eks.
Er der interesse? Ja - klart! God idé! Pas dog på, at det ikke allerede findes...
Det er der sikkert også mange, der gerne vil have et RSS-feed med!
Pas på med det med prisen. Se om der ikke er andre måder, du kan få penge ud af det på, end at tage betaling for tjenesten. Det bliver snart almindeligt med reklamer i RSS-feeds f.eks.
Ja men kan man ikke tage et beløb for et år så 20kr eller et eller andet
Det kan du sikkert godt fra mange, men beløbet er så lille, at det bliver du ikke rig af, men alligevel får du sorteret mange fra, som er for nærige eller af andre grunde ikke vil betale.
Det er efter min mening gammeldags at tage penge for webservices på den måde. Udbyd din service gratis istedet! Giv det hele væk! Når du så har en masse brugere, så kan du begynde at finde på en måde at tjene penge. Det kunne f.eks. være reklamer, men det kunne også være ekstra services ud over det sædvanlige.
Jeg havde faktisk en ide om at lave et website baseret på live score resultater i fodbold, men ideen blev lagt tilbage i bunken fordi det at få live odds direkte på mit site koster sikkert flere tusinde om måneden
stof til eftertanke. Hvordan vi kan se på tingene så forskelligt
Jeg havde faktisk en ide om at lave et website baseret på live score resultater i fodbold, men ideen blev lagt tilbage i bunken fordi det at få live odds direkte på mit site koster sikkert flere tusinde om måneden
Live odds vil jeg vædde med, at du kan få ganske gratis som feed fra diverse betting-sider, hvis du tilmelder dig som affiliate. Det er jo i praksis bare en reklame for at gå ind og spille på deres side!
Havde jeg også i tankerne, men tænkte at man ville kunne få mange flere bruger og flere til at bruge sin service
Havde jeg også i tankerne, men tænkte at man ville kunne få mange flere bruger og flere til at bruge sin service
Min ide skulle kun bruge data. Ikke være en livescore service i sig selv.
Hvis dette er gratis og billigt må i MEGET GERNE lige sige hvor jeg kan få disse live scores. (Sorry website1 at jeg hurtigt hijacker din tråd) ville klart betale for en god service og stabilitet.
Da helt klar interesse for at modtage sådanne nyheder. Personligt så har jeg da gang i både Dongbold (DR1), Bold.dk og mange flere sider om søndagen for at følge med i fod- og håndbold, mens at jeg så nogle gange ser Tennis, Badminton, Golf eller motorsport i fjernsynet.
Så jo du har da fat i noget, men hvordan man tegner abonnoment hos dig osv det skal jeg ikke gøre mig klog på
Men vil også sige at der allerede er nogle som udbyder denne slags opdateringer, men selvfølgelig så kan du jo specificere dine beskeder osv, for at gøre det unikt at "købe" resultater hos dig
Hvis dette er gratis og billigt må i MEGET GERNE lige sige hvor jeg kan få disse live scores. (Sorry website1 at jeg hurtigt hijacker din tråd) ville klart betale for en god service og stabilitet.
Jamen vil du have live scores eller live odds?
Odds er jeg helt 100 på, at du kan få masser af ved at tilmelde dig som affiliate til en bettingside. Jeg ved ikke med scores!