Grundet finanskrisen måtte jeg desværre se min arbejdsplads gå konkurs, og jeg søger derfor nyt arbejde. Jeg er ledig fra nytår, og kan evt. ansættes med tilskud fra jobcenter, hvis arbejdsgiver har lyst til at give mig en chance. Jeg foretrækker at arbejde på kontoret, men hvis arbejdspladsen skulle ligge uden for Nordjylland, har jeg mulighed for at arbejde fra hjemmekontor. Jeg er uddannet Multimedie Integrator på Aalborg tecnical college, og har arbejdet i flere virksomheder, som har sørget for at mit arbejde allerede er set af millioner af mennesker, både online, på gaden, i Danmark og i 25 andre lande. Jeg kan programmere ASP Classic med SQL databaser, men fokuserer hovedsagligt på grafisk design, hvor jeg har god erfaring med usability. Grundet min bagggrund som multimedie integrator, kan jeg gøre arbejdet let for firmaets programmører når jeg afleverer mine designs, så de hurtigt og effektivt kan sættes op med koden. Det bør desuden nævnes at jeg det seneste år har gået meget op i SEO, og selv har udviklet flere online koncepter, hvor 3 af dem allerede er solgt til danske virksomheder.
Mit portfolio er tilgængeligt på Webkode.dk |
op