Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning og installation af Magento

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det være muligt at jeg kunne "lokke" en erfaren bruger til at installere og opsætte Magento på mit dertil ny indkøbte domænenavn www.u-shop.dk.

Domæne navnet skulle understøtte brugen af Magento (købt hos Webdomain A/S) Går også udfra jeg skal have oprettet en mysql database.  Vil det tage lang til at sætte op så jeg selv kan arbejde videre med shoppenpå egen hånd bagefter, har selvfølgelig alle de nødvendige log-in oplysninger m.v. jeg kan sende pr. mail

Hvis altså det ikke er for krævende vil jeg sætte stor pris på at få det op at køre, syntes det virker meget uoverskueligt til trods for at jeg har prøvet at sætte mig lidt ind i det.

På forhånd mange tak 

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 12:26

Hej Frank.

Jeg kan sætte "Standard Magento" op ganske hurtigt hvis du har et domæne der lever op til kravene. Jeg kan evt. også lige installere dansk sprog til dig. Det lidt mere langhårrede, er designet. Jeg ved ikke om du selv har et design klar, men selv hvis dette er tilfældet, skal det integreres i Magento. Hvis du vil specificere din opgave vil jeg meget gerne give et bud.

Du kan maile mig på mv(snabela)mediatown.dk

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:52

Har sendt mail til dig Big Smile

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:59

Hej Frank

Jeg kan også hjælpe dig - det er nemt, hvis du har en host, der understøtter de behov Magento stiller.

Jeg er netop ved at afslutte www.skinem.dk, som sælger laptop skins og skins til iPods og iPhones. Den er sat op i Magento og kører med en betalingsgateway (som også kan være noget tricky at sætte op).

Jeg kan give et tilbud på både opsætning og design.

Hvis du har det hele klar, så tager det ikke mange minutter at installere og jeg skal nok hjælpe dig videre. Jeg har selv brugt mange timer på at lure alle detaljerne, f.eks. opsætning af produkter, der er ingen grund til at du skal igennem samme tur.

Du kan skrive til mig på Peter@Imaginess.dk

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:31

Frank Rasmussen:

Vil det være muligt at jeg kunne "lokke" en erfaren bruger til at installere og opsætte Magento på mit dertil ny indkøbte domænenavn www.u-shop.dk.

Hvorfor ikke blot lade magentohotel.dk ordre det ?

Frank Rasmussen:
Domæne navnet skulle understøtte brugen af Magento (købt hos Webdomain A/S) Går også udfra jeg skal have oprettet en mysql database.  Vil det tage lang til at sætte op så jeg selv kan arbejde videre med shoppenpå egen hånd bagefter, har selvfølgelig alle de nødvendige log-in oplysninger m.v. jeg kan sende pr. mail

Hvis altså det ikke er for krævende vil jeg sætte stor pris på at få det op at køre, syntes det virker meget uoverskueligt til trods for at jeg har prøvet at sætte mig lidt ind i det.

Du undgår nok ikke helt at sætte dig ind hvordan din shop fungerer. :-) Der er godt guides på Magentocommerce.com, ellers plejer jeg også at få kompetent support hos Magentohotel.dk

Frank Rasmussen:
På forhånd mange tak 

Mvh

Frank

/Hus

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:42

Peter Stensgaard:

Hej Frank

Jeg kan også hjælpe dig - det er nemt, hvis du har en host, der understøtter de behov Magento stiller.

Jeg er netop ved at afslutte www.skinem.dk, som sælger laptop skins og skins til iPods og iPhones. Den er sat op i Magento og kører med en betalingsgateway (som også kan være noget tricky at sætte op).

Jeg kan give et tilbud på både opsætning og design.

Hvis du har det hele klar, så tager det ikke mange minutter at installere og jeg skal nok hjælpe dig videre. Jeg har selv brugt mange timer på at lure alle detaljerne, f.eks. opsætning af produkter, der er ingen grund til at du skal igennem samme tur.

Du kan skrive til mig på Peter@Imaginess.dk

Hej Peter, af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at se din shop.  skinem.dk virker dog ikke pt.

/Hus

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:12

Har du fået din shop op og køre?

Hvis du er interreseret kan jeg give adgang til vores test server , hvor jeg kan installere Magento med dansk sprog pakke så du er hurtig igang.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:25

activevps:

Har du fået din shop op og køre?

Hvis du er interreseret kan jeg give adgang til vores test server , hvor jeg kan installere Magento med dansk sprog pakke så du er hurtig igang.

Dit tilbud er fair nok, men du bliver ikke populær på at begynde med tilbud i mere eller mindre gamle debatter.
Følg med i debatterne herinde, hjælp når du kan og giv tilbud når det er relevant :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:38

Hej Nicolai.

Hvad vil prisen være for hurtig installering af magento med dansk sprogpakke ? så klarer jeg selv resten?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:55

Tråden er tudse, men hvis du kontakter MagentoHotel.dk (og køber deres hosting til 1000 om året - som i øvrigt er super billigt når man tænker på deres service niveau) så sætter de det op gratis som en del af deres service. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)