Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine optimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Livlig læser, første gang jeg poster.

Jeg har et spørgsmål her, jeg vil nemlig til at have genereret noget mere trafik til mit firmas hjemmeside. Jeg har tænkt mig at gøre det på den eneste "rigtige" måde, nemlig ved at lægge noget indhold ud som søgemaskinerne opfanger og indekserer. Mere præcist artikler, og har tænker jeg ikke på sider med en masse søgeord som søgemaskinerne skal gå amok i, men reele artikler om IT Sikkerhed, ledelsesprinciper, udviklingsstrategier og andre ting som er relevante for vores produkter.   

Det jeg gerne vil vide er om der er noget jeg skal tænke over når jeg laver de her artikler sådan at søgemaskinerne kan bruge dem til noget og sætte dem højt i søgningen.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:58
Jeg har et rigtig godt link til dig :) .. Brugte det selv da jeg startede ud med SEO ..
http://www.solutions2buy.dk/

Der er en temmelig gennemførlig guide igennem hvordan du optimere din hjemmeside til søgemaskinerne.. Der skal liiidt mere til end bare at skrive artikler.. Siden skal som det jo siges, optimeres...

Var det sådan at vi måske kunne komme til at se din side ? :) ..

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:02
Er godt klar over det som sådan ikke er søgemaskine optimering, det er mere at levere indhold. Men vil bare gerne skrive artiklerne søgemaskine venligt :) Men jeg vil da læse dit link igennem.

min side er http://mc-solutions.dk

Mikkel

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:10
Det står der også lidt om hvordan du gør, på den side jeg sendte dig.. Altså bare til web indhold i det hele taget, men gælder jo også artikler :) ..

Det du skal sørge for er, at dine META koder hænger sammen med dit indhold.. Men altså.. der står EN MASSE i den guide jeg sendte dig.. En hel masse, som faktisk ikke engang tager vildt lang tid at læse.. er en virkelig god guide ;) ..

Men hvis jeg var dig, ville jeg også udføre SEO på din hjemmeside.. At du skriver artiklerne får dig bare indexeret ved google, hvis du ikke allerede er det altså.. De behøver ikke nødvendigvis bringe dig højere op..

En anden mulighed er jo også Adwords.. Men altså.. Er jo ikke gratis.. hehe..
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Det der er interessant, er vel hvordan artiklerne bliver placeret højt i søgemaskinerne. Den del du selv kan klarer, er hvordan teksten er skrevet. Jeg er ikke ekspert på området, men vil da give et par grundlæggende tip:

1) Brug din titel beskrivende i sammenhæng med den enkelte artikel.
2) Sørg for at have en god alt-tag på de billeder der måtte være tilknyttet artiklen.
3) Husk at bruge <h1>, <h2>, osv. til at formatere dine overskrifter. Så sikrer du at dine overskrifter bliver tillagt større vægt og du skal derfor også sørge tænke lidt ekstra over hvad du skriver i dem.
4) Optimer artiklerne til ét max to ord. Brug så dette ord i overskriften, titlen og et par gange i det første afsnit - evt. nogle bøjninger af ordet.
5) Når du linker til artiklen internt, så brug link-tekst der benytter det/de samme ord som artiklen er optimeret til/prøver at komme til at ligge højt på.

Det må være det jeg kan bidrage med :)

... Nårh ja, få folk for hvem det er relevant, til at linke til artiklerne. Det er selvfølgelig lidt udenfor din indflydelsesfære, men folk kan jo påvirkes.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)