Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg selv stemple ferie penge kortet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Har lige et hurtigt spørgsmål.. havde for et års tiden siden et arbejde for en anden arbejdsgiver, fordi jeg havde lidt ekstra tid.. var der i et 4-5 måneder, og nåede da at tjene en pæn sum :)

Nu har jeg så det smukke feriepenge kort liggende, der skal stemples og indsendes. Mit spørgsmål er så.. på kortet står der noget lignender "skal stemples af arbejdsgiver, a-kasse eller socialforvaltning" .. men der hvor jeg var ansat, og havde jobbet er ikke min arbejdsgiver mere, og skal derfor så vidt jeg ved ikke stemple..

Er selv arbejdsgiver pt, derfor.. må jeg selv stemple og underskrive det? .. og så sende det ind? - Har hørt noget om man egentlig godt kan gøre det på den måde?

Eller skal jeg troppe op et sted på kommunen?

På forhånd tak :)

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Jeg er blevet selvstændig, hvem skal underskrive mit FerieKonto-bevis ?
Svar: Der er to muligheder: 1. Du kan rekvirere en erklæring hos os, som du udfylder og underskriver. Den underskrevne erklæring skal sendes til os sammen med det udfyldte FerieKonto-bevis. 2. Du kan få socialforvaltningen i din bopælskommune til at underskrive FerieKonto-beviset for dig. Du udfylder selv FerieKonto-beviset med 1. feriedag og antal feriedage og underskriver det før socialforvaltningen.

https://www.atp.dk/www/area.nsf/AllByDocID/FK-Loenmodtagere-spgogsvar!OpenDocument#anc17

Min anbefaling må være at smutte til Socialforvaltningen med det. De spørger om du har en arbejdsgiver, et hurtigt nej bliver så efterfulgt af en underskrift og et stempel - det plejer at tage mig under et minut fra jeg er inde af døren, til jeg er på vej ud igen. Det er ren rutine.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 22:20
Tommy, perfekt.

Det siger jeg bare tak for :)

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)