Hej.. Vi påtænker at flyte til udlandet i starten af det nye år, og er derfor i færd med at afhænde vores ting her i DK. I den forbindelse har vi et Sommerhus fra 2008, som ikke er sat til salg endnu, men som vi ønsker at sælge udenom mægler, derfor allerede en besparelse her. Sommerhuset er på 89 m2, med bla. Sauna, Spa, brændeovn.. God udlejningsaftale foreligger, og det vil alt ialt være en god investering. Vi sælger kun pga. vi ikke har noget at bruge det til, da vores tid i Dk vil blive meget minimal i fremtiden. Vi kan tale om prisen..
Nå ja det er jo nok ikke helt ligemeget hvor det ligger..Det ligger i Spodsbjerg på Langeland. Der er havudsigt, ca 400 meter til stranden, hvor der også er bådudlejning, ca 800 meter til købmand.. Et eldorado for tyskere bla.
Et stk ubeset sommerhus på 89m2 på Langeland?? Jeg byder en flad 50'er pr kvm.
Ovenstående er selvfølgeligt ment som sjov, men jeg synes sgu du har høje ambitioner, og et urealistisk forhold til markedet når du prøver at sælge et sommerhus med så sparsomme oplysninger, uden:
- Billeder så vi kan se sommerhuset
- Et prisniveau - 1?-3?-5? millioner??
- En redegørelse for en "god udlejningsaftale" - hvad er det i dine øjne?
etc. etc.
Jeg synes det lyder som et interessant investeringesobjekt - især hvis det delvist kan finansieres ved udlejning. Men i disse tider hvor overskrifterne i medierne er "Finanskrise" og "Recession", så tror jeg du skal gøre lidt mere ud af salgstalen. Så ovenstående er bestemt ment i en venlig ånd, og jeg håber du vender tilbage med uddybende svar.
Morten du har ret.. Jeg regner nok bare med at hvis folk er interesserede, så vil jeg selvfølgelig sende billeder, stå til rådighed for fremvisning osv.. med en god lejeaftale mener jeg at den financierer en stor del af udgiften ja. og prislejet er ca 2 mill. som sagt sender jeg gerne billeder..