Jeg har hetop startet en lille virksomhed, og kunne godt bruge en til at skrive for mig. Hvis jeg skal ansætte en i f.eks. 5 timer om ugen, hvad skal jeg så være opmærksom på? Er det mega besværligt?
Kan det overhovedet betale sig, fremfor at hyre en freelancer?
Jeg er en fyr på 16 år, som bor i KBH. Jeg har arbejdet en del med hjemmesider siden jeg var 14 år og, og forskellige webshops. Og jeg har en del erfaring i IT verdenen.
Jeg er glad for jeres svar, og kunne sikkert godt bruge jer. Men først må jeg finde ud af hvad der kan betale sig for mig. Jeg har ikke uanede mængder at gøre med.
Men kunn godt bruge en til at skrive feks. pressemeddelser og tekster til hjemmesiden, og tage sig af markedsføring. Eller en til at programmere for mig.
Tak for dit svar, jeg kan skrive pressemeddelser for dig og tekster til hjemmesiden i ren stilfuld stil. Og tage mig af markedsføringen, og programmere din hjemmeside uden problemer, jeg har også arbejdet en del med Webshops hvis det skulle værer tilfældet.
Angående prisen, kan vi tage en snak på mail, prisen ville naturligvis ligge i bund.
Du skal huske på at ved ansættelse, da skal du som arbejdsgiver tegne forsikring på dine medarbejdere. Det er ikke tilfældet ved indkøb hos et konsulent firma.