Jeg er i gang med at få www.charitymails.dk op at stå, og skal, i henhold til dansk lovgivning om offentlige indsamlinger, nedsætte en komite af på tre medlemmer. Disse tre skal stå på ansøgningen om tilladelse til indsamlingen, som skal godkendes af politiet. Da virksomheden indtil videre kun er en enkeltmandsvirksomhed, så skal jeg finde interessenter til de to øvrige poster - den ene kunne dog godt være min kone. Jeg forestiller mig, at det sidste komitemedlem også kunne fungere som virksomhedens revisor.
Med andre ord så leder jeg efter en revisor, som også vil indgå i komiteen for en virksomhed, der skaber penge til velgørenhed. Komiteposten skulle ikke medføre noget arbejde udover, at man skal stå på ansøgningen til politiet.
Er der nogen interesserede i at hjælpe mig og en række velgørende formål?
Ja, det er naturligvis lettere, hvis man kan mødes i person, men kunne det ikke fungere via tlf/mail? Hvis ikke, så hører jeg da meget gerne om de erfaringer, du har fra dine tidligere indsamlinger. Hvis du har et par guldkorn, som kan hjælpe, så ville jeg sætte stor pris på det.