Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nichemarkedsføring?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg har en niche webshop som hedder Bedstraps.com - selvom det er niche er der mange som er interesseret i emnet, og jeg har svært ved at gennemskue hvordan man rammer segmenter, også fordi segmenterne ikke er veldefinerede. Er der nogle som har erfaring med den slags?

Håber i kan hjælpe, og god jul.

Mvh Heine

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 09:04

Hej

Jeg vil foreslå, at du får udført søgemaskineoptimering på din hjemmeside. Jeg har lige tjekket og så vidt jeg kan se, ligger du meget dårligt i søgeresultaterne på googlei forhold til de ord, som et par med behov for at spice forholdet op, ville søge på. Det skal du have gjort noget ved.

Det ser heller ikke ud til, at du bruger adwords, hvilket også kan være en oplagt mulighed.

Endelig er der jo en hel del sites med erotisk indhold af både blødere og hårdere karaktér. Det kunne være en idé at tage fat i nogle af dem og høre, om I kan lege sammen på en eller anden måde. For eksempel ved at registrerede brugere hos et erotisk site får mulighed for at købe dine produkter til en god pris eller lign. Du kan selvfølgelig også "bytte" bannere eller købe bannere på erotiske sites.

Men før du går i gang med ovenstående, skal du have fundet frem til de ord, som du ønsker at blive fundet på.

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:25

Så vidt jeg husker, så må man ikke reklamere for erotisk materiale via Adwords.

Korrekt mig, hvis jeg er galt på den.

Men hvorvidt produktet anses som erotisk er jo spørgsmålet ? - Selvom det vil det i mine øjne være.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:17

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:40

Jeg synes egentlig at din målgruppe er overordentlig veldefineret. Der må være masser af hjemmesider, debatforums osv. indenfor dit felt?
Det må være oplagt at annoncere på disse, være aktiv i forums osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)