Hej Folkens Jeg har en niche webshop som hedder Bedstraps.com - selvom det er niche er der mange som er interesseret i emnet, og jeg har svært ved at gennemskue hvordan man rammer segmenter, også fordi segmenterne ikke er veldefinerede. Er der nogle som har erfaring med den slags? Håber i kan hjælpe, og god jul. Mvh Heine |
Hej
Jeg vil foreslå, at du får udført søgemaskineoptimering på din hjemmeside. Jeg har lige tjekket og så vidt jeg kan se, ligger du meget dårligt i søgeresultaterne på googlei forhold til de ord, som et par med behov for at spice forholdet op, ville søge på. Det skal du have gjort noget ved.
Det ser heller ikke ud til, at du bruger adwords, hvilket også kan være en oplagt mulighed.
Endelig er der jo en hel del sites med erotisk indhold af både blødere og hårdere karaktér. Det kunne være en idé at tage fat i nogle af dem og høre, om I kan lege sammen på en eller anden måde. For eksempel ved at registrerede brugere hos et erotisk site får mulighed for at købe dine produkter til en god pris eller lign. Du kan selvfølgelig også "bytte" bannere eller købe bannere på erotiske sites.
Men før du går i gang med ovenstående, skal du have fundet frem til de ord, som du ønsker at blive fundet på.