Så brug den information til det du vil ! Ja og find så din egen måde at blive rig på - og husk at rigdom ikke kun måles i mønter!
|
MetteSkagen:Martin Thorborg:Du udstråler lavt selvværd over for mig. Om du har det kan jeg ikke vide, men det er det du signalerer ved at kritisere en mand der intet har gjort dig.
Så brug den information til det du vil.
Dbh Martin
Nu er lavt selvværd jo noget de fleste mennesker går rundt med, så det er der hverken noget odiøst eller flovt i. Det er mere almindeligt end ualmindeligt :)
Og det er måske liiige at stramme at begynde at diagnosticere lavt selvværd fordi der kritiseres. Vi kan alle have en dårlig dag og lade det gå ud over andre. Ellers kan man jo sige at du har lavt selvværd fordi du kritiserer ham for at kritiserer - og så er det udlignet og i har begge lavt selvværd - og hvorfor så pointere det...get a room...nudge nudge...
Mette - som er ked af misbrug af ordet selvværd.
Jeg er ked af at du bliver ked af det, men at forfølge en person over flere dage pga. ønsket om at dele gode ting med andre, det tyder på lavt selvværd og længere er den ikke i min verden. Og jeg syntes det er værd at pointere, da jeg formoder at det kan sætte tingene lidt i perspektiv..
Dbh Martin