Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv rig med god samvittighed / Passer dette billede på dig !!!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til: Skobutik/skindtøj & accessories

Tak for din respon på et af mine indlæg, dog virke det lidt nedladende og negativt.

Og jeg kan kun beklage mange gange hvis kapitlet har forulempet dig, det var ikke meningen.

Meningen var at dele en fantastisk bog, der har hjulpet min familie og jeg specielt når det har været modgang.

Jeg er blevet anbefalet at starte en seperat blok til dette, og der er du selvfølgelig meget velkommen til at læse mere der.

Glædelig jul

Flemming Hebsgaard

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:26

Flemming Hebsgaard:

... bla bla bla ...Glædelig jul  ...

Tager du pis på os?!

Jeg tror det er en bot der poster indlæg fra Flemming Hersgaard.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 00:27
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Flemming Hebsgaard:

Tak for din respon på et af mine indlæg, dog virke det lidt nedladende og negativt.

Og jeg kan kun beklage mange gange hvis kapitlet har forulempet dig, det var ikke meningen.

Meningen var at dele en fantastisk bog, der har hjulpet min familie og jeg specielt når det har været modgang.

Jeg er blevet anbefalet at starte en seperat blok til dette, og der er du selvfølgelig meget velkommen til at læse mere der.

Glædelig jul

Flemming Hebsgaard

Flemming Herbsgaard. Spise her eller med hjem?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:49

Flemming det er super at det har hjulpet dig og jeg har netop købt bogen som jeg glæder mig til at læse.
Du skal ikke lade dig slå ned af folks negativitet. Dem der kun kan kritiserer, kan man kun have ondt af, de har ofte et lavt selvværd.
Så klø du bare på og tillykke med din succes.

Dbh Martin

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:20

Flemming Hebsgaard:

Hvad er der at beklage Flemming?

Det er jo som på TV. Man er er ikke tvunnget til at se programmerne - man kan bare slukke. Det samme her hvis man ikke kan lide teksten så lad dog vær med at læse Flemmings blog.

Værdien af positive tanker kan ikke undervurderes.

Henrik

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 13:33

Martin Thorborg:
Du skal ikke lade dig slå ned af folks negativitet. Dem der kun kan kritiserer, kan man kun have ondt af, de har ofte et lavt selvværd.

Jeg synes ikke du efterlever Mary Smiths eksempel særlig godt her, Martin. Mary Smith bevarer en ustandselig positiv holdning og dét gør du jo næppe selv i ovenstående. Mary Smith ville i stedet have anstrengt sig for at give komplementer og ros, til Flemming i dette tilfælde. Det er typisk for en 'Tvilling' - siger ét og gør noget andet ;-)

Klovn:
Det er jo som på TV. Man er er ikke tvunnget til at se programmerne - man kan bare slukke. Det samme her hvis man ikke kan lide teksten så lad dog vær med at læse Flemmings blog.

Det er vi jo helt enige i.

Klovn:

Jeg går ud fra du mener det omtrent det modsatte af hvad du skriver, så enten 'kan' erstattes med 'skal' eller at 'undervurderes' erstattes af 'overvurderes'.

Positiv tankegang er der intet i vejen med, men når den positive tankegang bliver mere religiøs og prædikende á la karmalovgivning, leveregler o.lign. som det oprindelige indlæg fortrænger det fornuften. Opskriften på succes er helt basalt ikke 'positive tanker',  selvom dette meget vel kan være en ingridiens. Så jov, værdien af positive tanker kan overvurderes.

Hvad angår min 'spise her med hjem' kræver det vel en forklaring. Jeg finder værdierne i det oprindelige indlæg i total modsætning til den omtale afsenderen tidligere har fået i tv-medier m.m. Da jeg kender folk som koder automatiske robotbesvarelser (Det kunne være automatisk svar på enhver kritik af Amino i andre fora, f.eks.) var dette blot en lille test.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:12

Hej udvikler

Jeps - der skulle have stået SKAL. Smile

udvikler:
Hvad angår min 'spise her med hjem' kræver det vel en forklaring. Jeg finder værdierne i det oprindelige indlæg i total modsætning til den omtale afsenderen tidligere har fået i tv-medier m.m. Da jeg kender folk som koder automatiske robotbesvarelser (Det kunne være automatisk svar på enhver kritik af Amino i andre fora, f.eks.) var dette blot en lille test.

Jeg er ikke uenig med dig i ovenstående - mit budskab gik alene på "hans ret" til at ytre sig.

Henrik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:51

udvikler:

Martin Thorborg:

Jeg synes ikke du efterlever Mary Smiths eksempel særlig godt her, Martin. Mary Smith bevarer en ustandselig positiv holdning og dét gør du jo næppe selv i ovenstående. Mary Smith ville i stedet have anstrengt sig for at give komplementer og ros, til Flemming i dette tilfælde. Det er typisk for en 'Tvilling' - siger ét og gør noget andet ;-)

Klovn:

Det er vi jo helt enige i.

Klovn:

Jeg går ud fra du mener det omtrent det modsatte af hvad du skriver, så enten 'kan' erstattes med 'skal' eller at 'undervurderes' erstattes af 'overvurderes'.

Positiv tankegang er der intet i vejen med, men når den positive tankegang bliver mere religiøs og prædikende á la karmalovgivning, leveregler o.lign. som det oprindelige indlæg fortrænger det fornuften. Opskriften på succes er helt basalt ikke 'positive tanker',  selvom dette meget vel kan være en ingridiens. Så jov, værdien af positive tanker kan overvurderes.

Hvorfor skulle jeg efterleve bogen, som jeg som nævnt ikke engang har læst? Jeg gør tingene på min egen måde.. 

Du udstråler lavt selvværd over for mig. Om du har det kan jeg ikke vide, men det er det du signalerer ved at kritisere en mand der intet har gjort dig.
Så brug den information til det du vil.

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:58

Jeg glæder mig til at læse næste kapitel :-)

Agata

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:08

Martin Thorborg:

Du udstråler lavt selvværd over for mig. Om du har det kan jeg ikke vide, men det er det du signalerer ved at kritisere en mand der intet har gjort dig.
Så brug den information til det du vil.

Dbh Martin

Nu er lavt selvværd jo noget de fleste mennesker går rundt med, så det er der hverken noget odiøst eller flovt i. Det er mere almindeligt end ualmindeligt :)

Og det er måske liiige at stramme at begynde at diagnosticere lavt selvværd fordi der kritiseres. Vi kan alle have en dårlig dag og lade det gå ud over andre. Ellers kan man jo sige at du har lavt selvværd fordi du kritiserer ham for at kritiserer - og så er det udlignet og i har begge lavt selvværd - og hvorfor så pointere det...get a room...nudge nudge...

Mette - som er ked af misbrug af ordet selvværd.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)