Hej Amino, Jeg skal bruge et godt julegaveønske til mig selv! |
Bump!
Hej Amino, Jeg skal bruge et godt julegaveønske til mig selv! |
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Richard Branson: Losing my Virginity Jeg har ikke selv læst den, men den er indkøbt og står klar i bogreolen til når jeg bliver færdig med "Blue Ocean Strategy" og "7 gode vaner" (kan også begge anbefales). Den skulle være meget inspirerende og spændende - især for iværksætter-typer |
Alt med Richard Branson er kanon! Den mand er genial! Ellers kan jeg også anbefale bogen "Herman Salling". Den er virkelig god! |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Ved ikke om det er en iværksætter bog, men synes den giver meget at tænke over: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57794732 |
4 Hour Work Week er også underholdende - man skal bare ikke tro på alt hvad fjolset skriver :) |
Hvad der er en god bog kommer jo an på hvad vi selv læser ind i dem. Som Demib synes jeg også 4-timers arbejdsuge er en fin bog, når man tager en del af det væk. Opfinderbogen holder jeg meget af. Af ikke nævnte titler vil jeg gerne anbefale klassikeren: "Hvem har flyttet min ost?" af Spencer Johnson og "Motto. Guldkorn fra 50 topledere i dansk erhvervsliv". Om du så selv synes det er "noget lignende" kan du jo selv fortæller, når de er læst. |