Kan i give mig en indikation omkring indtjeningsmulighederne med partner-ads.com
Er det pr. visning, per salg, pr. lead... Hvordan fungere det?
Og ligger en visning mellem 05-10 øre, eller snakker vi flere kr. Eksempler ønskes gerne.
Mange tak.
Ps. Indlæg som, det afhænger af så meget, vil jeg helst gerne være fri for. Jeg ved godt at jeg i sidste ende ikke kan få et præcist billede af MINE indtjeninger. Men jeg vil gerne have en form for indikation.
På Partner-Ads er det forskelligt om du bliver belønnet pr. klik, salg eller lead. Klikpriserne er ifølge min erfaring ikke særligt høje i forhold til f.eks. google adsense. Men prøv dog at lave en bruger derinde, så kan du se hvad de forskellige partnerprogrammer tilbyder!
På Partner-Ads er det forskelligt om du bliver belønnet pr. klik, salg eller lead. Klikpriserne er ifølge min erfaring ikke særligt høje i forhold til f.eks. google adsense. Men prøv dog at lave en bruger derinde, så kan du se hvad de forskellige partnerprogrammer tilbyder!
God pointe. Det ser helt ok ud. Jeg savner dog lidt mere info om hvor tit et website laver et salg. Men man kan vel forsøge sig.
Er der nogen som har gode erfaringer med at vise annoncer fra partner-ads.com? Og er programmerne derinde nogle der kan tjenes mange penge på?
Pr. visning har de ikke hos Partner-ads, men ellers er der en blandet landhandel af pr. klik, lead eller salg.
Min erfaring er ikke ulig Peters. Priserne på pr. klik-afregning er ofte i den lave ende sammenlignet med Adsense.
Mht. leads og afregning for salg svinger det fra afregninger, som er den rene joke til rigtigt fornuftige procenter eller faste kronesatser.
Der er to faktorer, som afgør, hvor brugbart Partner-ads er for dig. Den første er, om de har nogle programmer på dit område, den anden om det så er seriøse programmer eller nogen af dem med 10 øre pr. klik eller 1% pr. salg.