Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger 1 eller 2 personer der kan køre feriekataloger ud til private inden jul

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal levere feriekataloger ud til ca. 2000 adresser inden jul. Det kræver en bil og det kræver du har mod på lange arbejdsdage. Kunne du tænke dig et ekspress job, er det lige her du skal slå til. Vi afregner pr. leveret katalog.

Kontakt mig på mailen post@post2you.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:24

Tror det hjælper hvis du skriver HVOR det er :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:28

Nu er det absolut ikke en branche jeg begår mig i; men er det helt urealistisk at benytte postdanmark?

Jimmy

Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 08:31

Kære Aminoer,

Tusind tak for alle de svar, det er fantastisk... er der mon nogen som kunne tænke sig at køre feriekataloger i Jylland eller dele af Jylland :-)

Svar til dimsedut:

PostDanmark koster alt for meget til disse sager, så snart det er over 50 gram bliver det for dyrt med dem. Her fra 01.01.09 sætter de priserne op igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45

Stadig svært at sige noget, der er ingen beskrivelse af køretiden, men tror ikke du får det meget under 26 kr pr brev som PostDK tager, for der skal dækkes til benzin, slid, løn, mm - eftersom du ikke selv stiller med bilen?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 08:53

Hvis i mangler en til Odense så skriv ;)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:29

Post2you:
PostDanmark koster alt for meget til disse sager, så snart det er over 50 gram bliver det for dyrt med dem. Her fra 01.01.09 sætter de priserne op igen.

Nu ved jeg naturligvis ikke om reklamerne skal ud i boligblokke eller om det er på vidt seperate adresser, men er det virkelig realistisk at få det billigere end 26 kr. pr. pakke?.

Lad os sige en fragtmand skal have 300 kr. for at holde sin bil kørende, så skal han nå 12 pakker i timen, altså en hvert 5. minut. Der skal dælme ikke være langt mellem husstandene før det ikke er realistisk.

Et andet regnstykke er om 1 eller 2 kan nå det? Hvis de arbejder 12 timer i døgnet, og kan nå 12 pakker i timen, så tager det 2000 Pakker / 2 mand / 12 timer / 12 pakker = 7 arbejdsdage.

God arbejdslyst :D.

Jimmy

Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:36

Har du noget i kbh eller stor kbh er jeg frisk :)

Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 11:41

Desværre, det hele er smuttet, jeg har kun Jylland tilbage :-) Det har været super godt her på Amino...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)