Jeg har netop fået udarbejdet et helt nyt design til en dandomain shop hos Cyklop Studio. Shoppen skal være på 5 forskellige sprog, og i denne anledning skal designet kopieres 5 gange. Her snakker vi kun kopiering af det danske design, så står jeg selv for al oversættelsen.
Har haft fat i Cyklop Studio og en anden virksomhed, men de skal have noget der ligner 5-6Kilo per kopiering! Er overbevist om at det kan gøres billiger. Så har du færdighederne, har jeg lidt arbejde. Kom med dit bud :) |
Hej Learner.
Jeg vil ikke give bud, men blot undre mig lidt...
For mig at høre, handler det kun om at kopiere alt data på et websted over til et andet. Eller.. Det bliver jo så fire andre. Sådan at du får 5 identiske websteder på dansk.shop.dk, svensk.shop.se, etc. eller shop.dk, shop.se, etc. eller hvad du nu vælger.
Er det mig der misforstår, eller er det ikke helt skørt at tage 5-6 kilo for sådan en opgave, som kan løses på et par timer?
Nu skal det siges at jeg intet kender til dandomain. Måske har de et eller andet gebyr som bureauerne skal betale? Og hvis det er ex. 1000,- kr. pr. site begynder det jo at give mening. Du kunne evt. spørge dandomain om de ikke vil gøre det for dig. Det kan godt være du skal betale en høj konsulent timepris, men det burde da være under 5-6 kilo. De er vel også meget interesseret i sådan lige hurtigt at få solgt 4 nye shops?! Hvis vi siger det tager to timer i alt, er en halv tiems salgsarbejde da billigt sluppet pr. shop.