Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg synes Amino er blevet for uoverskuelig

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Og kom så med den liste, jeg vil super gerne inspireres.

Jeg tog udfordringen op og........... jeg kan ikke finde noget hahahahaha :D

Det er da i sig selv tankevækkende, egentlig.........

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 18:49

Det tætteste jeg er kommet på at finde nogen, der lever op til det er MeetYourMessenger.dk

Men..........de er mere end 4 og gav i 2007-regnskabet minus 3 mil.

Mit eget Bryllup.dk giver overskud men vi er "kun" 2.

Men det er altså det tætteste jeg er kommet på at finde "firmaer der brødføder 4 ansatte som også har et overskueligt site" :D

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 20:13

Prøv nu at hør...

At forvente, at du finder et site på internettet, som du gratis kan benytte, men hvor der ikke er reklamer, er da at leve i en eventyrverden! Du vil vel ikke forlange af andre, at de skal arbejde gratis for at stille noget til rådighed for dig uden at få penge for det?! Reklamerne på Amino sidder der, hvor reklamer normalt sidder på portaler. Og så længe der ikke er provokerende reklametyper som pop-ups eller lignende, så kan jeg virkelig ikke se problemet!

Hvorvidt forsiden skal have mange elementer, er vel en smagssag. Jeg vil mene, at en forside skal være der, hvor man kan få overblik over sitet, og hvad der er sket for nylig. Derfor er det naturligt, at der er bokse med de nyeste elementer fra de forskellige sektioner.

Hvis du bare vil se indlæg i debatten, kan du jo bare klikke på det lille link under de nyeste debatindlæg. Så får du indlæg fra alle kategorier!

Fra Solbjerg
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:12

Jeg syntes:

Helt iorden med reklamer. De er jo nøje udvalgt. Og jeg bruger dem tit.

Pisse iorden site. Jeg får ALTID svar på mine spørgersmål.

Og Ville faktisk også syntes det var fedt hvis man kunne få noget mail adresse. Ligesom Hot mail fek.s

SunClean. Regøring af solcentre.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:14

Det eneste jeg kunne ønske var at Hovedgrupperne i forummet måske var i 3 kolonner så der ikke var så langt at scrolle rundt men mere centreret:)

Men ellers syntes jeg Amino er overskueligt og ganske fornuftigt at bruge.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

klp29

Altså hvis det er finanskrisen der kradser, siden du kommer med så uigennemtænkte angreb på Thorborg, så er det okay. Men mener du det dybt seriøst, så vil jeg nok genoverveje hav jeg laver til daglig.

Hvordan kan du forvente en portal med over 100.000 besøgende månedligt er skræddersyet efter dine behov. Betyder ordet iværksætter at det skal skræddersyes 100% efter hva den enkelte mener eller søger?

Konstruktiv kritik er godt, men kan man ik komme med en konstruktiv løsning eller et forslag, er det jo bare politiker snak, uden nogen brugbar ide bag. Jeg kan os finde en masse der er galt med dit site, men har jeg ik forslag eller ændringer der kan optimere disse punkter, er min kritik ubrugelig...

Tænk før du taler, i dette tilfælde skriver, er blot min slut kommentar!

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)