Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg synes Amino er blevet for uoverskuelig

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

klp29.

Der er mange forskellige typer der benytter sig af Amino, og dermed må man finde en gylden mellemvej, ikke alle vil kunne være tilfredse, og brugernes behov er forskellige. Der skal være plads til alle, så derfor må det laves mainstream til en vis grad.

Der er en ganske god grund til at der er reklamer på Amino, og jeg undrer mig over at du åbenbart ikke kan se at reklamerne er nødvendige, da det er dyrt at drive Amino. Der er ikke brugerbetaling for medlemskaber her, og pengene skal bla. foruden børserne, komme fra reklamer, førend at det skal kunne løbe rundt i længden. Jeg synes personligt at det er godt at der er links til f.eks. Erhvervsbladet, og Amino har osse tilsvarende links på andre sider. F.eks. er links til Aminos Virksomhedsbørs at finde på Erhvervsbladets site.

Og hvad angår medlemmernes reklamer/logoer i signaturene, så er der blevet opfordret til at begrænse højden, så det ikke overskygger indlæg.

Martin Thorborg har før slynget nogle tal ud om hvad det ca. koster at have Amino kørende. Iøvrigt mener du at Amino er svært at overskue, det kan nok skyldes at du har brugt Amino i mange år, og er vant til hvordan det var struktureret før. Prøv at give det noget mere tid, så vil du bande og svovle over den gamle opstilling hvis du prøvede den.

Det kan godt være at du mener at Amino er rodet, men fakta er at Amino forum er blevet opgraderet, med nye features, og at der er nogle som har knoklet for at få Amino opdateret.

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Det var jo slet ikke så svært. Én lille ting der fik min dag idag til at gå fra en vurdering som 8/10 stjerner til 13/10.. (ja det betød meget :-))

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med Jer alle,

Som ny bruger af Amino, vil jeg også gerne give min mening tilkende (jeg ser nemlig flest "gamle" aminoer har skrevet noget hertil).

Jeg er ikke mindre end begejstret for denne side, og jeg finder så meget hjælp og inspiration her som jeg nødigt vil undværre.

Så stor ros fra en ny iværksætter og ny bruger af Amino.

 

Mange hilsner fra

Louise

 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas1974:

Må indrømme jeg godt kan følge dig lidt, fair nok med reklamerne, det er prisen, men en del af alt det der står i højre side synes jeg egentlig godt kunne droppes for min skyld. Har aldrig helt forstået hvad idéen er med de der tags, er ligeglad med hvem der har skrevet 5 indlæg i dag etc. etc.


Tags bliver meget brugt til at skabe overblik over et emne på tværs af kategorier, om man bruger det er en smagssag, men derfor har vi også smidt dem ned i bunden. Mht. hvem der skriver indlæg, så er du måske ligeglad. Men dem der bidrager med en masse hjælp og arbejde på Amino, de er nok ikke ligeglade med den anerkendelse der ligger i at hjælpe til. Det er en form for ros, som giver den anerkendelse som folk fortjener.
Så husk nu ikke kun at tænke på dig selv, når man har et site som Amino, så har man mange hensyn at tage.

Dbh Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Dem vil jeg da meget gerne inspireres af, kan ud ikke lave en liste som jeg kan kigge på?

Og lad nu være med at nævne 17 amerikanske sites, de har et meget større publikum som de nemmere kan leve af. Du skal jo huske at vi i Danmark er stærkt bebrænset af at vi er et lille land

Njah, du er vist ikke særlig modtagelig, så det vil jeg nu ikke begynde at bruge tid på.

Du har jo givet din mening til kende: "her er intet galt" og så er det jo sådan - det er jo dit site.

Når du efterlyser konstruktiv kritik, virker det bare lidt som om at det helst bare skal være det, du vil høre - jeg synes faktisk min kritik var vældig konstruktiv, men tilgæld synes jeg ikke din respons er konstruktiv.

Det er fint at du når dine mål med sitet - og at sitet er brugervenligt og en god forretning - godt for dig :)

Så er d´en historie jo ikke længere :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Grønhøj:

Hej Med Jer alle,

Som ny bruger af Amino, vil jeg også gerne give min mening tilkende (jeg ser nemlig flest "gamle" aminoer har skrevet noget hertil).

Jeg er ikke mindre end begejstret for denne side, og jeg finder så meget hjælp og inspiration her som jeg nødigt vil undværre.

Så stor ros fra en ny iværksætter og ny bruger af Amino.

 

Mange hilsner fra

Louise

Velkommen til siden, godt at høre at du finder hjælp og inspiration her.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorborg, synes faktisk det er lidt dårlig stil at lige meget hvad der bliver sagt, så får man at vide at man skal huske at tænke på andre. Vi har vel alle ret til at påpege ting vi synes er overflødige og så kan I jo agere på det eller lade være. Jeg har ikke noget imod at man får credit for at have skrevet mange indlæg, min eneste pointe er at det stads der står til højre umiddelbart virker sekundært i forhold til emnerne, og betyder blandt andet at man ikke kan se hele titlen på kategorien "nyeste indlæg". Fred være med at nogle synes det er fikst og sådan skal det være, men trods alt har vi vel lov at påpege det.

Det ville da trods alt være endnu værre hvis ingen påpegede det de så som problematisk, men at man bare smuttede i stedet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

klp29:

Martin Thorborg:

Dem vil jeg da meget gerne inspireres af, kan ud ikke lave en liste som jeg kan kigge på?

Og lad nu være med at nævne 17 amerikanske sites, de har et meget større publikum som de nemmere kan leve af. Du skal jo huske at vi i Danmark er stærkt bebrænset af at vi er et lille land

Njah, du er vist ikke særlig modtagelig, så det vil jeg nu ikke begynde at bruge tid på.

Du har jo givet din mening til kende: "her er intet galt" og så er det jo sådan - det er jo dit site.

Når du efterlyser konstruktiv kritik, virker det bare lidt som om at det helst bare skal være det, du vil høre - jeg synes faktisk min kritik var vældig konstruktiv, men tilgæld synes jeg ikke din respons er konstruktiv.

Det er fint at du når dine mål med sitet - og at sitet er brugervenligt og en god forretning - godt for dig :)

Så er d´en historie jo ikke længere :)

Hvis jeg kan bruge kritken til noget, så kan du tror jeg gør det. Hvis du kigger i "Om Amino" så vil du se tonsvis af forslag som folk er kommer med, som er tager til efterretning og dertil implementeret eller ændret.
Du kender bare ikke de forudsætninger vi har og det er dem jeg prøver at forklare dig, for at du kan komme med kritik jeg kan bruge til noget. Når du mener at reklamerne er irriterende, så bliver jeg jo nødt til at forklare dig at de pt. er nødvendige for at Amino er i live. Men hvis du har en anden ide til hvad vi kan gøre, så sig endelig til.
Mht. overskueligheden, så er der mange gode grunde til hvorfor tingene er som de er. Amino er blevet til over 4 år og vi har lavet masser af de ting du ser, på forespørgsel fra brugeren. Dertil er nogle ting på sitet af andre årsager. Overskrifter fra Erhvervsbladet er f.eks. en bytteaftale vi har med dem, som gør at vi også er på forsiden af Erhvervsbladet og det giver god marketing for begge parter. Dertil er nyhederne relevante for iværksættere.
Blogs, har mange interesse og Amino som helhed får meget ud af dem rent søgemaskine-mæssigt. Derfor "belønner" vi gode bloggere med at bliver markedsført på forsiden. Det er måske irrelevant for dig, men for de mange bloggere er det god anerkendelse der gør at de gør sig endnu umage med at skrive gode indlæg.

Så du skal ikke tage mit svar som en afvisning, men som et forsøg på at forklare dig hvorfor tingene er som de er, så du bedre kan hjælpe os.

Og kom så med den liste, jeg vil super gerne inspireres.

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sgu godt nok af den overbevisning er mere end tilfredse. Det kan selvfølgelig være forkert, men jeg mener også antallet af indlæg der kritisere opbygning m.m. er meget begrænset.

Faktisk mener jeg at det nye forum er det bedste jeg nogensiden har deltaget i, og det bedste amino har tilbudt. Det er virkelig småting der bør rettes, men det bliver de også med tiden.

Så nej, at en enkelt, 2 eller 10 brokker sig, betyder ikke man skal ændre en fandens masse. For så går det ud over alle os andre.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas1974:

Thorborg, synes faktisk det er lidt dårlig stil at lige meget hvad der bliver sagt, så får man at vide at man skal huske at tænke på andre. Vi har vel alle ret til at påpege ting vi synes er overflødige og så kan I jo agere på det eller lade være. Jeg har ikke noget imod at man får credit for at have skrevet mange indlæg, min eneste pointe er at det stads der står til højre umiddelbart virker sekundært i forhold til emnerne, og betyder blandt andet at man ikke kan se hele titlen på kategorien "nyeste indlæg". Fred være med at nogle synes det er fikst og sådan skal det være, men trods alt har vi vel lov at påpege det.

Det ville da trods alt være endnu værre hvis ingen påpegede det de så som problematisk, men at man bare smuttede i stedet.

Thomas, det er jo de præmisser vi arbejder på, at vi skal tænke på at alle i målgruppen er velkommen. At nogle brugere ikke syntes at sidebaren er vigtig tager jeg til efterretning, men der er mange gode grunde til at den er der og du kan læse flere af dem i det forrige indlæg.
Noget er bytteaftaler, noget er lavet for at anerkende frivilliges hårde arbejder og noget er lavet for at give en bedre struktur.
Jeg kan love dig for at intet på Amino er lavet tilfældigt, alt er lavet på baggrund af de input vi hele tiden får og de ideer vi selv har.
Og husk, at Amino også er en forretning for mig og den helst skal hænge sammen. Jeg har investeret et stort beløb i sitet og på sigt kunne jeg da godt tænke mig at få dem tilbage med en god profit.

Dbh Martin

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)