Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg synes Amino er blevet for uoverskuelig

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Amino i mange år men må sige, at jeg synes det bliver mere og mere rodet.

Det er svært at danne sig et overblik - der er ekstremt mange kategorier og oplysningerne vælter rundt mellem hinanden.

Reklamerne tager alt for meget fokus og jeg klikker ikke på dem - jeg tror det er sådan mange har det, omend jeg ved at det er det, der skal til for at finansiere sitet.

Jeg vil opfordre til at sitets brugervenlighed kommer lidt i fokus og at der bliver ryddet op, så sitet igen bliver mere overskuelig.

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Skrevet kl. 16:58

Bare for at tage et par konkrete eksempler.

Når jeg går herind, er det for at få råd af andre - dvs. debat, spørgsmål og svar.

Derfor irriterer det mig, når mere end halvdelen af layoutet, er fyldt med reklamer. Det givet et desperat indtryk på mig.

For det andet, er hele højre side af forsiden irellevant "støj" for mig. Når jeg kommer herind, er jeg fløjtende ligeglad med nyeste blogindlæg, nyeheder fra erhvervsbladet, forretninger til salg, mest aktive aminoer ellet en keywordcloud. Alle disse er ting, som kun har intersse for hyggesurferne, der ikke har andet at give sig til og som har brug for at blive underholdt med andre dele af sitet.

Hvis jeg vil læse om forretninger til salg, vil jeg se på dén del af websitet. Vil jeg læse nyheder på erhvervsbladet, gør jeg det på deres site.

Jeg synes derfor I skulle stramme lidt op og vurdere hver enkelt oplysning på sitet i forhold til om det REELT er vigtig information eller om det, som mange er ude for på deres site, er ekstra ting der kommer til i løbet af tiden og så kommer der bare mere og mere og mere :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 16:58

... jeg er enig!

Nu har jeg ikke brugt amino i såå lang tid, men den tid jeg nu har brugt har været god. Dog synes jeg det er synd med de så mange kategorier. Hvis jeg skulle ændre én ting, skulle det være at de "aktive" debatter, dem der sidst har været oppe, udvides fra at kunne se 5 på forsiden, til at kunne se 10 eller 15. Jeg læser lystigt med ved det jeg synes lyder interessant, men når kun der er 5 at vælge i mellem, er det ikke altid noget der fanger mig.

Please amino, bare den lille ting. Ellers er jeg rigtig glad for siden :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:02

jauvert:

Hvis jeg skulle ændre én ting, skulle det være at de "aktive" debatter, dem der sidst har været oppe, udvides fra at kunne se 5 på forsiden, til at kunne se 10 eller 15. Jeg læser lystigt med ved det jeg synes lyder interessant, men når kun der er 5 at vælge i mellem, er det ikke altid noget der fanger mig.

Et hurtigt tryk på "Se mere", og så har du de 20 seneste indlæg. Det bruger jeg selv flittigt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:07

Hej Klp29

Du ser tingene fra din synsvinkel, men vi har en del hensyn at tage.
For det første besøges Amino af mere end 100.000 forskellige erhversfolk hver måned, mange af dem kan have andre behov end dig.
Dertil er Amino en forretning der brødføder 4 mennesker. Pengene til dem, servere m.m. skal hentes ind hver måned.
Vi kunne droppe reklamer og gøre Amino til et betalingssite, men det vil betyde at 90 % af alle brugerene ville forsvinde og det har ingen gavn af.
De mange kategorier kan virke forvirrende på nogen, men på andre skaber de orden og jeg vurderer at sidst nævnte er i flertal.
Jeg tager meget gerne imod konstruktiv kritik og jeg hører hvad du siger, men husk at dine egne behov ikke nødvendigvis er dem alle har og dertil som nævnt, så har vi en forretning vi skal tage hensyn til.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08

Hej!

Efter at have brugt Amino....næsten lige fra da Martin Thorborg startede, synes jeg at der er sket meget siden.

Jeg er meget tilfreds med Amino, og synes at Amino er blevet meget mere  informativ og alsidig gennem årene.

Der er mange væsentlige informationer for iværksættere mv. samlet et sted

Det må jo også gælde om, at lære de forskellige informationer mv. at kende.

Har kun ros tilovers for Thorborg og hans crew.*S* 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:11

jauvert:

... jeg er enig!

Nu har jeg ikke brugt amino i såå lang tid, men den tid jeg nu har brugt har været god. Dog synes jeg det er synd med de så mange kategorier. Hvis jeg skulle ændre én ting, skulle det være at de "aktive" debatter, dem der sidst har været oppe, udvides fra at kunne se 5 på forsiden, til at kunne se 10 eller 15. Jeg læser lystigt med ved det jeg synes lyder interessant, men når kun der er 5 at vælge i mellem, er det ikke altid noget der fanger mig.

Please amino, bare den lille ting. Ellers er jeg rigtig glad for siden :-)

Under de 5 indlæg står der "Mere" tryk på den og du kan læse i hundrede år :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 17:14

Må indrømme jeg godt kan følge dig lidt, fair nok med reklamerne, det er prisen, men en del af alt det der står i højre side synes jeg egentlig godt kunne droppes for min skyld. Har aldrig helt forstået hvad idéen er med de der tags, er ligeglad med hvem der har skrevet 5 indlæg i dag etc. etc.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Skrevet kl. 17:15

Martin Thorborg:

Dertil er Amino en forretning der brødføder 4 mennesker. Pengene til dem, servere m.m. skal hentes ind hver måned.

Jeg kender nu flere sites der brødføder MERE end 4 mennesker, som på samme tid formår at holde sig både overskuelige og brugervenlige, så det mener jeg nu ikke man sådan lige kan koble sammen ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:22

klp29:

Martin Thorborg:

Jeg kender nu flere sites der brødføder MERE end 4 mennesker, som på samme tid formår at holde sig både overskuelige og brugervenlige, så det mener jeg nu ikke man sådan lige kan koble sammen ;)

Dem vil jeg da meget gerne inspireres af, kan ud ikke lave en liste som jeg kan kigge på?
Og lad nu være med at nævne 17 amerikanske sites, de har et meget større publikum som de nemmere kan leve af. Du skal jo huske at vi i Danmark er stærkt bebrænset af at vi er et lille land.

Dbh Martin

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)