Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relkame på bil

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger tilbud på at få lavet reklamer på min varevogn.

Jeg har ide til det liggende jeg kan maile.

Men er ellers åben for forslag. Ser gerne det minder om min hjemmeside.

Bilen er en Fiat Scudo 08´ Lang sølvgrå

post@madsensmurerfirma.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 10:46

Jeg prøver lige igen. Er der virkelig ikke nogen skilte firmaer der har lyst til at lave en bil?

Det er en forholdsvis simpel opgave.

/Madsen

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:35

Hej Madsen

Jeg kan se du er fra holstebro (som mig selv)

Jeg kender et par stykker i området der arbejder med bilreklamer.I Nupark hvor jeg "bor" har vi et reklamebureau der har lavet et par fine ting. Jeg har også været hos "Jensen Solfilm" De er billige, men de har ikke en grafiker ansat. Derfor er det måske vigtigt du selv har noget materiale der er let at bruge.

Den nye A-Z reklame (på skivevej) laver vist også gode reklamer.

Jeg skal også have sat noget på min bil, har bare ikke fundet den bedste løsning endnu.

Sig til hvis det ikke brigner dig videre

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

Tilmeldt 5. Dec 08
Skrevet kl. 11:37

Hej Igen

Vi skal forøvrigt have lavet lidt murearbejde i vores badeværelse. Vi vil gerne skifte et par elementer ud. Var det noget du kunne have lyst til eller arbejder du mest med større projekter?

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 12:02

Hej Caroline.

Først tak mange gange for dit research. Skal lige undersøge de muligheder du har budt.

Hvad angår murerarbejde. Laver jeg det meste. Men da jeg kun er mig selv for tiden er det mest småting. Så du skal være velkommen til, sende dit nummer til mig på post@madsensmurerfirma.dk. Ellers kan jeg træffes på telefon 25 39 88  87. Som regel nemmest i hverdagene. Jeg har åbent mellem jul og nytår også.

Vil gerne kigge forbi og få en snak om det i skal have lavet. 

Glædelig jul Smile

/Madsen 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:56

Halløj,

Jeg bor i Struer, og giver hellere end gerne et rigtig godt Amino-tilbud på din bilreklame

Jeg har først lige set dit indlæg,

(Gør endelig ikke noget før du har snakket med mig - det kan blive fatalt dyrt for dig.)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 5. Dec 08
Skrevet kl. 13:29

Hej CPU fan

Så skal vi måske også lige snakke - Jeg har fået to forslag til bilreklame men er ikke "faldet for"  nogle af det,

Madsen; Jeg vender lige tilbage. Bliver nødt til at fokusere på julegaver disse dage :)

Vi snakkes

Caroline

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 13:43

Jeg vil gerne byde ind på opgaven. Send mig en mail hvis du vi se et par billeder af tidligere opgaver.

Jeg bor i Frederikshavn.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:36

Caroline Kjelsmark:

Så skal vi måske også lige snakke - Jeg har fået to forslag til bilreklame men er ikke "faldet for"  nogle af det,

Caroline

Jeg vil naturligvis gerne lave et forslag til dig, men så har jeg brug for at snakke med dig omkring det.

En autoreklame kan jo også koste alt fra 50,- til 50.000,- kroner, hvor man for 50,- kr får en streamer i bagenden,
og for 50.000,- får pakket bilen ind i folie, og ekstra fikumdik.

Du er velkommen til at sende mig en mail på info(snabel-a)adweb.dk så vi kan nærmere dialog.
Du er også meget velkommen til at ringe på 32 155 112

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:42

håber du kan oploade nogle billeder og noget info om priser (på det færdige projekt) så vi andre som i fremtiden skal have reklame på vores biler, er eller kan blive lidt klogere på det.. super tråd ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)