Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette en god ide?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Overvejer at lave en hjemmeside som kan hjælpe folk med at blive informeret om elektronik og evt. valg af elektronik. Det kan være fjernsyn, computer, mp3 osv....

Samtidig vil jeg også have et forum område, hvor folk kan hjælpe hinanden.

Tror i at der er brug for det? Eller om der findes noget lignende? Er det en god ide?

Hilsen Madse

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 10:02

Tænker du på noget i stil med flatpanels.dk eller hifi4all.dk ?
Ingen tvivl om der er folk interesserede, men du skal nok finde på et eller andet specielt hvis du skal skille dig ud fra de andre.

Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 11:25

ja lidt alla dem.

Også skal der selvfølgelig være nogle reklamer, så jeg kan tjene nogle penge.

Det gælder bare om at finde en side som mange folk vil bruge.

Det som jeg havde tænkt mig minder meget om http://www.laptopworld.dk/

Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:21

Lyder som en rigtig god ide

Mvh

www.personal-silver.com

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:51

Vi har brug for at få noget mere viden om, hvad der vil differentiere din side fra alle de andre på markedet.. Ellers bliver det jo bare en dårlig kopi af de andre - så hvad skal der være specielt ved din side?

Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 13:20

Ja det er jo lige det. Har ikke overvejet noget som kan diferetiere min hjemmeside, endnu.

Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 13:27

Er stadig i opstart fasen omkring min hjemmeside, og derfor hjælper i mig også meget med at be eller afkræfte min ideer.

Har fået en lille strøtanke, hvad med en side hvor man har samlet alle campingpladser i DK og hvor brugere selv kan komme med anmeldelser eller oplevelser fra en campingplads? Set før?

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 07:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hey Madse

Hvad brænder du for?

(hvis nu vi ikke skulle tænke på "om der var andre der også havde sådan en side" )

Hvis du kunne vælge en ide som du var helt sikker på fik succes, hvilken ide ville du så¨vælge?

Ildsjæl

Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 21:10

Hej

Går på HHX og synes fagene afsætning og VØ er spændende.

Har haft startet med at sælge lidt fiskegrej på qxl.dk, det synes jeg var sjovt og spændende.

Det står på stand by lige nu af flere årsager.

Jeg kunne godt tænke mig at starte en lille webshop op fordi jeg synes det lyder spændende og er en drøm som jeg har fået for nogle år siden, da jeg så de der start selv programmer i tv.

Der er dog mange spørgsmål og døre som står åbne da der er mange ting at tænke på før man kaster sig ud i det.

Hvad koster det? Hvad skal man sælge? Hvor langtid bruger man i fritiden? osv.

Jeg har som tidlgere nævnt valgt at beskæftige mig med lidt fiskegrej, og det er fordi jeg selv fisker meget. Synes dog at der er kommet mange webshops inden for dette område på det seneste.

Jeg har ikke behov for at sælge noget helt nyt men bare at få et lille overskud ved at sælge et eller andet på nettet.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad det koster er et meget vidt begreb, som ikke rigtig kan besvares uden videre informationer.

Skal det være med kortbetaling? Det koster 3.500 hvis du skal godkendes af PBS. Det kan dog også gøre over Paypal.

Jeg startede også op i Handelsskolen, det var dog med golfudstyr. www.billigegolfbolde.dk den lavede jeg selv :)

Du må meget gerne tilføje mig til msn: blom2417@hotmail.com

Casper.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)