Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal domæne være ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Er ved at lave en side hvor der skal være konkurrencer på og reklame.

Men hvad skal domæne være ?

Hvad med www.lykke-vind.dk ? (hedder lykke til efternavn)

Hvad siger i ?

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 01:50

Det var ikke muligt med vind-lykke? :P

Well... men sådan på den helt ærlige side....
Så er min tanke - - > Har vi ikke nok af alt det der?

Men selvfølgelig - hvis du har undersøgt markedet, fundet en niche eller på anden vis gjort dig tanker om det.. så er det coolt nok.
Jeg håber bare ikke det kun er på baggrund af dit navn ;-)

Fortsat god aften, eh.. nat mener jeg...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 02:13

Jeg ville holde mig fra domæner med bindestreg, hvis jeg var dig! Folk går som udgangspunkt ikke ud fra, at der er bindestreg i et domæne, når de hører nogen udtale det, og derfor vil mange ende på lykkevind.dk

I det hele taget vil jeg dog råde dig til at vælge et navn, der ikke har noget som helst at gøre med "vind", da du ellers bare bliver en i mængden af sider, der også hedder noget med "vind".

Prøv at tænke i noget kreativt. Det kan jo godt være noget, hvor "lykke" indgår, men det skal bare være noget, som folk vil studse over og derfor vil have nemmere ved at huske!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:01

Patrick Blasone:

Jeg ville holde mig fra domæner med bindestreg, hvis jeg var dig! Folk går som udgangspunkt ikke ud fra, at der er bindestreg i et domæne, når de hører nogen udtale det, og derfor vil mange ende på lykkevind.dk

I det hele taget vil jeg dog råde dig til at vælge et navn, der ikke har noget som helst at gøre med "vind", da du ellers bare bliver en i mængden af sider, der også hedder noget med "vind".

Prøv at tænke i noget kreativt. Det kan jo godt være noget, hvor "lykke" indgår, men det skal bare være noget, som folk vil studse over og derfor vil have nemmere ved at huske!

123chancen.dk er DEt godt eller dårligt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)