Hej. Jeg ønsker at lukke min enkeltmandsvirksomhed, da jeg slet ikke har haft energien til at gennemføre projektet. Jeg registrerede selskabet i april i år og har kun haft en faktura på 6.990 kr. ekskl. moms i dette kvartal. Jeg har derfor ikke indbetalten momsen for dette salg endnu. Jeg har trukket 3.500 kr. ud til privatforbrug. Jeg har haft diverse omkostninger, og saldoen på selskabets bankkonto er nu på 4.378,36 kr. Jeg håber, at dette er nok til at dække den skyldige moms og skat. Jeg ønsker at lukke selskabet så hurtigt som muligt. Jeg føler, at selskabet blot er endnu en ting, der ligger tungt på mine skuldre. Jeg vil gerne høre om den nemmeste måde hvorpå jeg kan komme af med selskabet. Om det er virksomhedsskatteordningen eller hvilken ordning, der skal bruges, er underordnet. Allerhelst vil jeg bare have et girokort fra SKAT med det samme og betale det jeg skylder, så jeg kan komme videre. Jeg håber, at der er nogen derude, der kan hjælpe mig med dette. Det skal i øvrigt lige siges, at al aktivitet er bogført i Stone's SummaSummarum 3. På forhånd tak! |
Hej!
Der skal laves et afsluttende regnskab.
Moms skal opgøres og indbetales, samt CVR.nr. afmeldes.
Evt. skat heraf indgår i din personlige imdkomst på SA for 2008!