Hej :-) Jeg er en selvstændig webkonsulent, som er blevet bedt om at lave et mindre website for en butik. Jeg har tidligere arbejdet med HTML (Dreamwever), brugt Synkronweb og har kigget på Wordpress......men det er altså designet og ikke teknikken, der er min force. Kunden ønsker et CMS, hvor man nemt og ukompliceret kan uploade billeder og redigere tekst. Der skal ikke være en decideret e-shop, men mulighed for nemt/billigt at udvide med den funktion - hvis behovet opstår. Der skal være et nyhedsbrev-modul, så man kan benytte systemet til opsætning og udsendelse af nyhedsbreve - og selvfølgelig til til/afmelding. Jeg forestiller mig at levere design til to templates. Kender I nogen - og kan I foreslå et opensource CMS? Jeg håber at finde en eller flere, som jeg kan fortsætte et samarbejde med. Bolette
|
Hej Bolette
DynamicWeb som købte Synkron har faktisk et CMS som er super nice men er i samme kvalitet og niveau som det du kender fra Synkron, de har lige lanceret en nogle versioner som tager højde for meget små sites(læs billigere :) )