Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk freelance arbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg arbejder fuld tid som grafiker og har et firma ved siden af. Jeg arbejder med de fleste dele af grafisk kommunikation og søger freelance opgaver, der kan laves fra mit hjemmekontor. Både små og større opgaver udarbejdes. Lige fra logoudvikling, billedbehandling, flyers, plakater, teksforfatning m.m.m.

Senest har mit firma været medvirkende til at lancere danmarks første bog om mobil marketing, der udkom d. 2. dec. i år.

Vi aftaler naturligvis en fast pris inden opgaven påbegyndes.

Jeg ser frem til at høre fra jer og rigtig god jul!!

Mange hilsner

David

/dmeGraphic

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:39

Hej David

Du mangler lige at give nogle referencer og kontaktoplysninger.

mvh Hans

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:20

... og deri også en www adresse
Vi dovne iværksættere gider ikke skulle til at gætte på, at din webside findes på dit firmanavn tilsat et .dk - vi vil bare kunne klikke :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 12:32

Hej igen. Selvfølgelig.

dmeGraphic

David Metzon

Mail: dme@dmeGraphic.dk

Tlf: 2880 8798

Da jeg i skrivende stund arbejder intenst på at få en ny hjemmeside på benene, har jeg desværre ikke mulighed for at linke til min egen hjemmeside (www.dmegraphic.dk) med referencer pt. Det er selvfølgelig uheldigt, men midlertidigt. Jeg kan naturligvis stadig maile jer eksempler på arbejde, der minder om det I søger.

Jeg har udarbejdet salgsfremmende materialer / produkter for bl.a. Telecom Scandinavia A/S, AC Produktion, New wave Energy, Boldklubben Cosa Nostra, CompanyCare, 3d-solutions.  Jeg har stået for layoutet af flere bøger og foldere + et hav af opgaver til private (bl.a. popart, forsider, billedbehandling, osv.)

Omtalte bog i tidligere indlæg kan dog ses her: http://tsmobile.dk/   se under "marketing"

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)