Er der nogen, der ved, hvordan man kan finde ud af, hvor gammel et website er - altså hvor lang tid det har været oppe, bortset fra The Wayback Machine og trafik på Alexa?
Jeg tænker naturligvis ikke på domænets alder, for det kan jo have været ubrugt, og der kan have ligget andre sites på det....
Det kommer meget an paa hvilken alder du vil have.
Hvis du er intereseret i at finde ud af hvornaar en side sidst blev aendret saa kan du hvis det er en statisk side, kigge paa det last-modified tag som serveren sender til browseren.
Last modified er jo bare, hvornår den sidst blev ændret, og det kan jo være nok så tit!
Nej, det jeg tænker på er, hvornår det aktuelle website blev lagt op første gang, eller alternativt, hvornår der begyndte at komme trafik på domænet, hvilket jo er en meget god indikator på, hvornår websitet startede op (med mindre, der lå et andet på samme domænet lige inden, naturligvis).
Nej, det er ikke altid, et website er i den. Jeg tror også kun, der er lidt ældre websites, man finder i den. Hvis websitet er startet op for nylig (inden for 1-2 år), tror jeg ikke nødvendigvis, der er en kopi i wayback machine.
Det mener jeg godt du kan se, men det er lidt forskelligt om det er et .dk eller .com eller hvad TLD det er. Hvilket TLD er det du ønsker at vide alderen på?