Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem bliver størst Agel, Wellstar, Monavie eller andre nye spillere indenfor Wellness?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Tror i øvrigt også det er stort set umuligt at sige hvem der bliver størst, for de færreste bruger "krudt" på at sætte sig ind i flere firmaer samt udviklingspotentiale/fremtidsplaner.

En fremgang for hele branchen ville være skønt for alle, og personligt tror jeg da kun det er et spørgsmål om tid før Danmark kommer med på bølgen.

Og nu er det fredag, så kan man vel godt sige det Cool uden næsten...god weekend

Danmark letter inden 2011 er slut tror jeg. Ingen job, ingen efterløn, ingen sikkerhed,  finanskrise er ikke over. Denne usikkerhed gør at folk ser sig om efter andre muligheder. Ingen kan stole på det sikkerhedsnet staten har spændt ud ikke er fuld af huller.

God weekend 2Uall

Keld 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Tror i øvrigt også det er stort set umuligt at sige hvem der bliver størst, for de færreste bruger "krudt" på at sætte sig ind i flere firmaer samt udviklingspotentiale/fremtidsplaner.

En fremgang for hele branchen ville være skønt for alle, og personligt tror jeg da kun det er et spørgsmål om tid før Danmark kommer med på bølgen.

Og nu er det fredag, så kan man vel godt sige det Cool uden næsten...god weekend

Danmark letter inden 2011 er slut tror jeg. Ingen job, ingen efterløn, ingen sikkerhed,  finanskrise er ikke over. Denne usikkerhed gør at folk ser sig om efter andre muligheder. Ingen kan stole på det sikkerhedsnet staten har spændt ud ikke er fuld af huller.

God weekend 2Uall

Keld 

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg læste lige denne her gamle debat i forbindelse med at lede efter en liste over mlm firmaer.

Så hermed fandt jeg en liste som nok bliver opdateret i nogle år frem,i tilfælde andre skulle lede.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_multi-level_marketing_companies

Jeg kan se at mit eget firma Zinzino endnu ikke er tilføjet så hermed har i også dem med.

Spørgsmålet går på, hvem er størst...

Hvad gør et mlm firma stort?
Jeg synes at det handler om at have det sjovt, at have mulighed for at udvikle sig og blive et sundere og klogere menneske og at kollegaer er søde og hjælpsomme.
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jmgranner:
Jeg læste lige denne her gamle debat i forbindelse med at lede efter en liste over mlm firmaer.

Så hermed fandt jeg en liste som nok bliver opdateret i nogle år frem,i tilfælde andre skulle lede.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_multi-level_marketing_companies

Jeg kan se at mit eget firma Zinzino endnu ikke er tilføjet så hermed har i også dem med.

Spørgsmålet går på, hvem er størst...

Hvad gør et mlm firma stort?
Jeg synes at det handler om at have det sjovt, at have mulighed for at udvikle sig og blive et sundere og klogere menneske og at kollegaer er søde og hjælpsomme.

Hvad er ideen med linket til listen? Jeg mener hvad kan man bruge det til? Hvorfor ikke bare kigge på http://directsellingnews.com

Alene det at i mangler på listen, gør den jo nærmest useriøs. Pyramidesalg er måske tilfælde i meget få MLM forretninger, og at wiki skriver den slags, gør den jo bare endnu mere ligegyldig.

Hvad gør et MLM firma stort, tja surf ind forbi Kiyosaki og Trumph's artikel hvor de nævner et par gode ting. Men sjovt kan det også være i et mindre firma.

Der er mange ting der er vigtige, trends, marked, fremtidspotentiale, udvikling, support og oplæring, kollega'er

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Hvorfor ikke bare kigge på http://directsellingnews.com 

Tak for link Martin!

Det er ekstremt sjældent jeg får kigget derinde, men nu så jeg lige, at LR er på forsiden. Big Smile

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan, det er det samme her. Men skal man kigge på en side, så er dette den klart bedste. Man kan jo næsten sammenligne...Dette er hvad der svarer til Børsen i DK, og Wiki er vel EkstraBladet...hehe.

Blev jo lige lidt nysgerrig, og læste LR info'en, nice.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket som kan hjælpe andre mig som selv der sidder og GOOGLE for at finde frem til en liste af MLM virksomheder.
Jeg synes at et link er naturligt i forlængelse af åbningen "hvem ... MLM ... bliver store" eller hvad der blev spurgt om.
Wiki er det som tilfældige skriver og alle har adgang, så det må blive kilden at gå til for en opdateret MLM verdens liste: http://directsellingnews.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Allan, det er det samme her. Men skal man kigge på en side, så er dette den klart bedste.

Ja - specielt PERSPECTIVES/Working Smart afsnittet. Der er da sygt mange gode artikler der.

Martin Slot:
Dette er hvad der svarer til Børsen i DK, og Wiki er vel EkstraBladet...hehe.

Hvis man skal være 100% fair, så hedder det vel nærmere at wiki KAN være Børsen - men det kan også være Ekstra Bladet. Det kommer an på, hvem der sidst har redigeret i indholdet. Wink

Martin Slot:
Blev jo lige lidt nysgerrig, og læste LR info'en, nice.

Tak - ja, det er fine nyheder. Og de skriver også, at kontrakten med Bruce Willis og konen er forlænget 4 år mere. Slet ikke dårligt.

Altså - en Hollywood celeb gør jo ikke produkterne bedre, men han pynter gevaldigt på forsiden af vores produktkatalog! Big Smile

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jmgranner:

Tak for linket som kan hjælpe andre mig som selv der sidder og GOOGLE for at finde frem til en liste af MLM virksomheder.
Jeg synes at et link er naturligt i forlængelse af åbningen "hvem ... MLM ... bliver store" eller hvad der blev spurgt om.
Wiki er det som tilfældige skriver og alle har adgang, så det må blive kilden at gå til for en opdateret MLM verdens liste: http://directsellingnews.com 

Vi er nogle stykker der har snakket om at lave en form for netværk på tværs. Men om det bliver til noget vides ikke.

Men at google sig til noget, syntes jeg personligt ikke er den rette vej frem. Det er nok de færreste der vågner en morgen og siger "nu vil jeg være MLM'er". Listen af virksomheder er jo voldsom, DSNs liste giver et overblik over de 100 største, hvor man kan se udviklingen.

Der er jo mange ting at tage højde for når man starter et sted, og tvivler på at særlig mange har taget et kig på hele branchen og valgt derefter. Som jeg ser det, er de fleste folk der præsenteres for en MLM forretning, og er det f.eks. Zinzino, så går man jo sjældent hjem og tjekker DSN for hvad der ellers findes.  Hvis man bliver ansat i en virksomhed går man vel heller ikke hjem og slår alle konkurrenterne op...

Med mine MLM briller, så handler det om at 1. folk får præsenteret en forretning, som i bund og grund er en "vej" der kan føre til ens mål (derfor er en personlig dialog ALTID vigtig, hvilket åbenbart er svært at forstå for de "alm" amino'er Wink. 2. Så er det op til folk at vurdere om "jeg" har vist dem en vej til det de gerne vil opnå, de drømme de gerne vil have gjort til virkelighed. Derefter kan de gå ind og finde prof info om "mit" firma. Dvs DSN, Forbes, Virksomhedens regnskab osv.

Jeg er heller ikke enig med dig i at vi skal smide en masse links på herinde til de forskellige firmaer, først og fremmest kan man jo se top 100 listen på DSN, men et link kan meget let give folk formodninger. 100% af mine uplines, ville have sagt nej, hvis de var blevet introduceret til hjemmesiden = produkterne først. Ingen fyre gider være cremesælgere (udover Ole H typer).

Der er mange der vokser, som der står på forsiden af DSN, LRs stigning 5%, Herbalife stiger, NuSkin stiger osv. Zinzino åbner i USA, og flere af jer har enorme forventninger. Jeg syntes man bør kigge på flere ting: trends, marked, produkter og baggrund (dvs. forskning, udvikling m.m.), indtjeningspotentiale og kompensationsplan og timing. 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)