Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD til oversættelse af artikel til engelsk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløgsa Wink

Jeg søger et godt bud på en oversættelse af en dansk artikel til engelsk.

Artiklen er på 1100 ord.

Hit me Big Smile

Venlige hilsner

Nicolai

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:40

Du må gerne smide mig en mail... så fikser jeg det, snakker/skriver i hvert fald engelsk til dagligt, hvis det er godt nok ;)

info (at) studiousdesign (dot) dk --- that is....

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:41

Hvor hurtig skal det laves? 750 kroner er et bud på en god pris, men du er velkommen til at sende den, så skal jeg få kigget på den.

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 23:05

Tak for de hurtige svar.

Jeg leder efter et endnu bedre tilbud end 750 kr.

Det skal nærmere være et symbolsk beløb Geeked

Jeg kæmper med at få et projekt op at køre som har næsten intet budget at ligge og lege med lige p.t.

Jeg lever af mange gode gerninger fra folk der har lyst til at bidrage i udviklingen til mit projekt.

Hvis der er nogen der har modet til at hjælpe, eller har et alternativ til hvordan jeg kan bidrage med noget til dig i byt med oversættelse, så skriv endelig.

Emil, jeg har smidt en mail til dig.

Jeg har brug for al den hjælp jeg kan få, så ikke hold jer tilbage på tastaturet Wink

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:37

Hej Nicolai,

Mange tak for din mail.

Jeg må desværre være ærlig at sige at det ikke er et område jeg har forstand på overhoved.
Kan hjælpe med engelsk på forretnings-, projektområdet.
Men meditation eller lign. er så langt fra min daglige boldgade og opfattelse af verdenen, at jeg får svært ved at sikre, at det også giver mening.

Jeg kan hjælpe med så mange andre ting, så hvis du sidder med andre problemstillinger, af den mere håndgribelige slags - så må du sige til... ;-)

Fortsat god aften Nicolai,

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 08:36

Det en ærlig sag Emil Smile

Jamen, det kan være du kan hjælpe mig med noget, og nu skal du bare høre:

1. Hvad er pingback?

2. Hvad er Trackback?

3. Når du læser about, synes du så den catcher? (Hvis du ser nogle fejl, gør mig endelig opmærksom på det)

4. Har du nogle forslag til hvordan jeg kan gøre websitet endnu mere spændende at kigge på?

Hvad skal f.eks. til for at ville blive hængende? (Andre er også velkommen til at svare på spørgsmålet, kan bruge så mange perspektiver på det som muligt)

Note: Jeg leder stadig efter en til at oversætte. Vil bare lige gøre jer opmærksom på det Wink

Jeg kan strække mig til at give 300 kr for oversættelse.

Tak for din venlighed Emil, jeg er meget taknemlig for din hjælp.

N.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 10:24

Hej igen Nicolai,

Jo, pingback kan du finde en beskrivelse af her: http://en.wikipedia.org/wiki/Pingback

Ligeledes med trackback: http://en.wikipedia.org/wiki/Trackback

Grundlæggende det samme, ud fra det jeg kan læse. Altså man "pinger" eller "tracker" på hvem som linker til ens site - ligesom man kan gøre hvis man sidder i et netværk og vil se adressen på den computer som er forbundet med en.

Altså man kan høre du brænder for det... og så længe du holder dig fra at give løfter om at tingene vil lykkes og at alt er opnåeligt, så synes jeg egentlig det er meget ærligt.

Lige nogle korte ting jeg faldt over....

Husk at bruge "sans-serif" skrifttype, det er nemmere at læse på en computer skærm. Altså skrifttyper uden de her "fødder".

Brug flere linjeskift, så det er overskueligt at skimte igennem. Man skal ikke føle sig tvunget til at starte fra toppen, hvis ikke man har lyst, om man så må sige.

Lad være med at bruge "this day", "do it today" og lign. - det virker på mig lidt for TV shop. Umiddelbart ville jeg prøve at lægge den bold mere over hos læseren, og så koncentrere mig om at give værktøjer og midler folk kan bruge som de nu ønsker. (det var en mere personlig holdning).

Men anyway, jeg vil holde mig til at komme med de designmæssige og konstruktive forslag, da jeg nok generelt er meget afvisende og "ikke troende" når det kommer til den type rådgivning og "do you know the secret laws of attraction" geil ;-)

Fortsat god dag Nicolai,

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 20:58

Jeg har ikke Sans-Serif at vælge mellem, men sådan nogle som tahoma, verdana, comic sans ms og mange andre.

Hvordan kan jeg vide om det uden fødder?

Jeg vil gerne bruge flere linjeskift, men når jeg gør, så formatere wordpress det tilbage til en linje. Det sku træls Geeked

Jeg vil lige efterforske din TV-shop teori nærmere, når sidder med den tanke gør mange andre sikkert også.

Hehe, kan være jeg kan overbevise dig om det en dag Emil Big Smile

Tak for feedbacken,

Andre er selvfølgelig også velkomne til at komme med deres feedback og husk lige at jeg stadig leder efter en til at oversætte til max 300 kr 1100 ord Yes

Venlige hilsner

Nicolai

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 21:06

*hehe* Ups, så fik jeg ikke udtrykt det klart nok...
Sans-serif er en type "font" eller "skrifttype", altså Tahoma, Verdana er fx af typen "sans-serif" uden fødder...

Du kan se det her:

Denne type hedder ARIAL og er uden de små fødder på bogstaverne / uden serif om du vil.
Denne type hedder TIMES NEW ROMAN og er med fødder / og kaldet "serif".

Men ja, man kan som sådan ikke vide det med alle skrifttyper, nogen har navne der fortæller det og ellers må man bare prøve sig frem :)

Kan du ikke indsætte taget " <br/> " i Wordpress ? dette break-tag kan du bruge det antal gange du vil simulere et tryk på entertasten.

Det er bare i orden - glad for du kan bruge feedbacken :)

Fortsat god aften Nicolai,

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 00:09

Så fik jeg smidt Arial på i stedet, jeg kan se lige med det samme at det bedre at læse.Verdensklasse.

Jeg har også få lagt nogle andre billeder op hvor jeg manglede licens. SÅ nu har jeg mit på det tørre med billederne, plus, så det blevet bedre at se på. Så det er jo verdensklasse.

Men det der <br/>, virker ikke, når jeg sætter det ind så viser den <br/> i teksten også.

Så det funger ikke helt. Kan jeg på nogen måde skrive det forkert, så det ikke virker? Big Smile

For ellers virker det bare ikke i mit wordpress.

Nogle der ved hvordan jeg kan få mellemrummet til at virke?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)