Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unotel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg overvejer at skifte til Unotel, da siden er billigst til mit mobilbrug. Nu er jeg dog stødt på følgende indlæg som som skræmmer mig lidt, http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=6198 

Er der nogle af jer der har erfaringer med Unotel, og specielt deres salg af mobiler?

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:04
Jeg har for nyligt skiftet fra Telmore til Unotel. Primært fordi Unotel kører med ordningen, hvor samtaler indenfor familien kun koster 1 kr. Jeg var meget tilfreds med Telmore, men Unotel kører på stort set samme måde - online betaling osv., og det fungerer upåklageligt.

Det samme gør sendenettet iøvrigt.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:04
jeg har ikke bestilt mobiltelefon hos dem - men jeg har mit abonnement hos dem, og der har aldrig været problemer.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:15
Jeg har heller ikke prøvet at købe mobiltelefon hos dem, men skiftede ligeledes fra Telmore til Unotel pga. at vi så kunne ringe internt i firmaet til 0 kr./min. Generelt kører det upåklageligt, det eneste der har været var en søndag for noget tid siden hvor man i nogle timer ikke kunne sende sms''er, og så var der en fejl da jeg skulle have flyttet mit nummer som resutlerede i over et halvt døgn hvor min mobiltelefon ikke virkede. Sidstnævnte var værst, så vidt jeg forstod lå fejlen dog hos TDC.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:22
Jo har unotel.. solo hedder det vidst nok - og det kører super fint, med automatisk optankning og det hele - har ikke oplevet nogle problemer med dem, og de benytter jo tdcs master, så dækningen er også yderst god.

// Jesper Skov

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:58
Tak for svarene
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)