Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unotel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg overvejer at skifte til Unotel, da siden er billigst til mit mobilbrug. Nu er jeg dog stødt på følgende indlæg som som skræmmer mig lidt, http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=6198 

Er der nogle af jer der har erfaringer med Unotel, og specielt deres salg af mobiler?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:04
Jeg har for nyligt skiftet fra Telmore til Unotel. Primært fordi Unotel kører med ordningen, hvor samtaler indenfor familien kun koster 1 kr. Jeg var meget tilfreds med Telmore, men Unotel kører på stort set samme måde - online betaling osv., og det fungerer upåklageligt.

Det samme gør sendenettet iøvrigt.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:04
jeg har ikke bestilt mobiltelefon hos dem - men jeg har mit abonnement hos dem, og der har aldrig været problemer.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:15
Jeg har heller ikke prøvet at købe mobiltelefon hos dem, men skiftede ligeledes fra Telmore til Unotel pga. at vi så kunne ringe internt i firmaet til 0 kr./min. Generelt kører det upåklageligt, det eneste der har været var en søndag for noget tid siden hvor man i nogle timer ikke kunne sende sms''er, og så var der en fejl da jeg skulle have flyttet mit nummer som resutlerede i over et halvt døgn hvor min mobiltelefon ikke virkede. Sidstnævnte var værst, så vidt jeg forstod lå fejlen dog hos TDC.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:22
Jo har unotel.. solo hedder det vidst nok - og det kører super fint, med automatisk optankning og det hele - har ikke oplevet nogle problemer med dem, og de benytter jo tdcs master, så dækningen er også yderst god.

// Jesper Skov

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:58
Tak for svarene

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)