Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kelkoo.dk

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Snyd har jeg også tænkt en del på, nu hvor jeg skal til at markedsføre virksomheden og foretrække resultatorienteret markedsføring/CPC (primært via bannerannoncer/tekstannoncer på websites, ikke via Overture/AdWords). Snyden kan gavne både ejere af websites med CPC annoncer og diverse bureauer (Banneradministration, Adfair, Adpepper etc.) - og det virker lidt for let.
 
Har nogen af jer oplevet snyd, når I har kørt kampagner igennem et bureau?
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 15:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm meget interessant læsning alt sammen.

Vi har før droppet Kelkoo ,fordi vi er overbevist om, at de mer'' eller mindre "snyder" os.
 
Den mistanke har vi stadig, dog vil vi umiddelbart mene, at det stadig kan betale sig for os, at ligge på kelkoo med de produkter, som vi har størst avance på.
 
 Men det er stadig surt, at smide en 5-8k hver måned til Kelkoo.
 
Jeg har hørt rygter om, at Kelkoo fungerer på den måde at den gemmer cookies på de besøgende til kelkoo, og når de klikker på en butik via kelkoo, så generer den Kelkoo-kliks i x antal uger herefter, uanset hvilken vej, at den besøgende kommer til websiden efterfølgende.
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har hørt rygter om, at Kelkoo fungerer på den måde at den gemmer cookies på de besøgende til kelkoo, og når de klikker på en butik via kelkoo, så generer den Kelkoo-kliks i x antal uger herefter, uanset hvilken vej, at den besøgende kommer til websiden efterfølgende.
 
Det er næppe sandsynligt, da det ville forudsætte, at kunden aktivt havde indsat en tracking-kode fra Kelkoo på hjemmesiden. Ellers ville der ikke kunne ske nogen kommunikation med Kelkoos kliktæller.
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 10:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm okay. Det skal jeg ikke kunne sige. Så meget er jeg ikke inde i lige netop hvordan det fungerer teknisk set.

Men andre har sagt, at metoden findes og andre også gør sig brug af den slags...
Side 5 ud af 5 (44 indlæg)