Jeg ved ikke om det er meningen, men når jeg klikker på linket til en af de rejser der bliver vist på forsiden bliver jeg smidt tilbage til forsiden igen.
Det er fordi man skal logge ind for at se beskrivelse af rejser. jeg ved ikke om der burde komme en besked ??
Ja det var absolut en mulighed med favorit rejser eller lignende !! god ide.. det vil jeg notere.
men jeg synes personligt der skal nogle flotte billeder på forsiden. Noget man virkelig kommer i feriestemning af. F.eks billede af en lækker strand eller en stor pool.
Vigtigt at folk kan mærke følelsen af at være på "ferie"
ideen holder helt klart. vil da selv huske på dette website. men da jeg tjekkede websitet hoppede det lidt rundt hver gang jeg trykkede mig rundt. har ikke forstand på website men hvis man kan gøre noget så der ikke er alt det hoppen vil det blive mere prof. og logo ja det skal nok som de andre siger blive mere rent og klart.
Hvor det hele er centreret på midten af skærmen.. Ja kan godt se at det vil se bedre ud at der ikke er den foskel fra de andre sider, så vil se at få fyldt alle sider ud så der er sammenhæng fra side til side...
Hvad tænker du på med mere tekst under menuerne ? er det undermenuer ?
Jo, jeg mener at det fungerer super godt, at siden er logisk opbygget og det er nemt at danne sig et overblik, og jeg er bestem ikke tilhænger af tekst der bare er der for at være der..
Men eksempelvis "om ferieflirt.dk", det er jo bare det samme som der står på forsiden, smid noget mere tekst ind, få nogle flere ord og nogle bedre beskrivelser, og uddyb hvem i er, og hvorfor man absolut ikke skal benytte sig af det lille kryds i højre hjørne af ens browservindue, nu man er inde på jeres side.
Mere tekst.. I menuerne, og måske lave nogle flere undermenuer.. Men hvis det er for at holde en ren linie uden for mange informationer, fungerer det fint ;)
Ikke fordi jeg vil være grov, men din side ligner noget der var moderne, dengang Windows 98 var det mest populære styresystem. Idéen er god, og du kan garanteret få en masse brugere, men se og få et professionelt webbureau til at lave designet. Det vil kunne betale sig i længden.