Helt uenig. Din hjemmeside er et præsentationsmedie. Hvad du end sælger ville du trække mere opmærksomhed og dermed flere protentielle kunder hvis du sælger dine varer fra ferrari frem for en skoda (med mindre du selvfølgelig er skodaforhandler?). En hjemmeside er ikke "bare" en hjemmeside.
100% enig,. Der er en grund til at vi sidder og bruger vores tid på at fortælle dig, at det rent faktisk ikke er så skide fantastisk. - Når man 37( + fritid) timer om ugen bruger på at spekulerer i det stads, erfarer man sig en ting eller to.
Det er helt sikkert for dig en personlig bedrift at du har formået at stable det du har på banen. - At kigge bort fra designet, er der stadig flere ting der gør at du helt sikkert ikke vil få ret mange kunder til din hjemmeside.
Og helt ærlig kom videre, vi er snart i 2009?, er det ikke snart gået op for folk, hvor stor betydningen af eksponering på internettet rent faktisk betyder for en forretning. Det burde jo være et naturligt punkt i enhver markedsføringsplan.
1. Det domæne du har dig, det tager bare ALT professionalitet fra dig!.
2. Her på nettet handler det om at fører sig frem, kom først og bedst til målet. Hvis der er nye potientielle kunder der lander på din hjemmeside, kunne man nemt forestille sig at de 3 sekunder du har til at fange dit publikum ikke er nok.
3. Din link struktur er helt i hegnet, når man klikker på et link, så forsvinder menu'en. det er på ingen måde noget man kan bruge til noget.
4. PDF link i menuen, dur ikke.
5. RedTie gratis template, symbolisere overhovedet ikke "en professionel byggeteknisk tegnestue
med mange kompetencer".
Det er en om'er på alle tænkelige måder!. Get movin'!
Det er fanm'er ikke mange håndøre du skal af for at få noget der spiller!.
Til sidst vil jeg lige lade denne stå.
Men det jeg syns er det fantastiske i dette her at man kan få mig som
ikke har forstand på hvordan man laver en
hjemmeside, og derfra få
noget til
se ud som en million