Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske dropshippere...?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu hvor fænomenet dropshipping har været kendt i USA og UK i mange år, kan jeg ikke lade være med at tænke på, om der er nogen herinde der kender til danske dropshippere? Har selv svært ved at kunne finde nogle, men kontakt til de gode sider, kommer jo ofte mund til mund...

Fortsat god dag & glædelig jul

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Hej

Nu hvor fænomenet dropshipping har været kendt i USA og UK i mange år, kan jeg ikke lade være med at tænke på, om der er nogen herinde der kender til danske dropshippere? Har selv svært ved at kunne finde nogle, men kontakt til de gode sider, kommer jo ofte mund til mund...

Fortsat god dag & glædelig jul

Hej Allan

Jeg ved ikke helt om dette er hvad du leder efter, men vi i AAimport tilbyder dropshipping af både vores nuværende produkter og de kommende. PT. er vores benzin og el-løbehjul populære, og vi er snart klar til at lancere verdens letteste elektriske cykel - den skal også nok rykke.

Er du interesseret i at høre mere, så er du selvføglig velkommen til at kontakte mig.

Jeg har en ven der har startet en webshop med div vvs artikler som vaske, armaturer etc. Det er alt sammen via dropshipping.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)