Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer!

Har brug for lidt input til hvordan vi kan gøre vores hjemmeside endnu bedre..

Klik HER for at komme til hjemmesiden (skriver ikke direkte navn af hensyn til google)..

Sidder lige pt. og skal lave noget omorganisering af forsiden, så modtager meget gerne input til hvad der skal fjernes - og hvad der kunne tilføjes!.. Men ellers er alle slags input meget velkomne!

På forhånd tak :)

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:37

Det ser slet ikke tosset ud.

Jeg synes dog at du skal lave om på, at man skal slette teksten "indtast søgning" inden man kan skrive sine søgeord..

Mvh Jonas

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:59

Hej Kenneth.

Helt klart en feeed hjemmeside/webshop du har Stick out tongue

hvis jeg skulle sætte en finger på den;

• Ændre designet (Synes ikke det hører hjemme til bil-lir)
  • Og så ændre lidt på hvordan opsætningen, lidt mere styr på det ude i siden Smile
  • Måske billeder hvor det er på-monteret???

Ellers så er den da helt igennem perfekt med masser af gode beskrivelser af produkterne.

Fortsat Held & Lykke

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 22:26

Hej Kenneth

Et par hurtige betragtninger på din site herfra ved første øjekast ;)

1. Jeg er 100% enig med Winther, dét design skal have en ny makeover, der er alt for meget kvinde-hygge-nusse-brugskunst over det og slet ikke noget COOL tjekket ICE'y over den.

2. Først havde jeg ikke lige set din "Spørgsmål?" boks med direkte kontaktinfo, så klikkede i første omgang på "Kontakt os" som det mest naturlige, men fik en formular. Kun i din "om ICE" skriver du kontaktinfo som mail og tlf.nr. - se at få det over formmailen på kontakt os.

3. Som direkte anledning af ovenstående, må jeg tilstå at jeg personligt synes siden er spækket med lidt for mange informationer på forsiden (de er MEGET grafisk flotte), men de æder altså desværre lidt for meget opmærksomhed og forvirrer mig, istedet for at lede mig til produkt --> Ordre!

God arbejdslyst og god vind med shoppen!!

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:46

Hej.

Jeg synes nu ikke, at designet rammer helt ved siden af. Der er rigtig nok lidt for meget grafisk design på forsiden, som forstyrrer øjet, men synes ellers, at det hele passer meget godt sammen.

Godt arbejde.

Mvh Morten.

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 12:17

Mange tak for jeres input!..

"Kontakt os" sektionen er noteret - og det bliver ændret. Samtidig vil der også komme kontaktinfo i nederst på siden i footeren.

I nævner at der er for meget grafik på forsiden som tager opmærksomhed. Er det det guld/orange og hvide "grafitti"-agtige grafik som er sat ind på "velkommen" banneret i tænker på? For det bliver også fjernet pr. 1/1. Der vil "velkommen"-banneret med tekst på, blive erstattet af et banner i ca. samme størrelse, hvor der hver måned præsenteres 1-3 varer som der er tilbud på og som vi gerne vil skubbe ud. Samtidig ændres topbanneret, da vi får et ordentlig logo og grafisk identitet. Så det bliver mere grafisk stilrent. Ville gerne have uploadet et billede så i kan se hvordan det kommer til at se ud - men kan ikke lige se hvor jeg kan gøre det?

En af jer nævner også at vi skal have mere orden ude i siderne i infoboksene - kan i uddybe det?

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:18

Kenneth R.J.:
Er det det guld/orange og hvide "grafitti"-agtige grafik som er sat ind på "velkommen" banneret i tænker på?

Ja, men faktisk synes jeg at det ser fint ud i "velkommen" banneret. Men drop det evt. ud for hver overskrit i boksene - tror det er her det bliver for rodet.

Jeg synes det lyder godt med de ændringer, som I vil lave - gode idéer. Så klø bare på.

Mvh Morten.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:58

Hej.

Syntes slet ikke at designet hænger sammen med produkterne der sælges. Umiddelbart virker det lidt for kunstnerisk, og ikke målrettet mod folk som køber bilstereo. Derudover skal i set lidt på at optimere de enkelte sider, hvor det fx på produktsiden kan være svært at gennemskue, hvor man skal klikke for at bestille (knappen er godt gemt i bunden, efter en masse tekst). Prisen på produktsiden er umiddelbart heller ikke så let at få øje på, da den falder i et med overskriften.

Arbejd mere i stikord og gør kommunikationen mere let - folk vil ikke sidde og læse lange brødtekster, de vil blot have de nødvendige informationer og overbevises i en fart. Dette var lige hvad jeg havde kort, held og lykke med siden! Smile

// Jesper Skov

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 16:51

Igen - mange tak for input.. Når man har arbejdet omkring den samme side i over et år, så bliver man hurtig blind for fejl og mangler. Kan nu udemærket se at "toppen" af produktbeskrivelserne er helt hen i vejret. Der skal som minimum være en call-to-action knap oppe sammen med pris, varenummer osv. Den skal vi have re-designet.

Er dog meget uenig i at der er for meget tekst. Stort set alle varer der sælges er høj-involverings varer til mage tusind kroner. Dvs. kunder krydstjekker priser, overvejer - og læser tekster om produkterne. Personligt ville jeg aldrig købe en 32" fladskærm til f.eks. 6.000 hvis forhandleren kun havde 10-15 linier med stikord om hvad den kunne. Har desuden bygget alle varebeskrivelser op således at der først er en tekst omkring produktet - derefter en stikordsliste med funktioner osv. Så man har mulighed for at lade være med at læse al teksten - og blot se på specifikationerne.

Hvad synes i om farvetemaet? Er det for dystert?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)