Hej I forbindelse med min leverandørservice -se tråd under diverse salgsfremmende - søger jeg nogle anderledes, skæve koncepter til mit nyhedsbrev. Tanken er, at de virksomheder, som ikke i første omgang vil benytte sig af min eksterne indkøbsfunktion, skal have mulighed for at modtage et nyhedsbrev for at holde dem ajour med min virksomhed. Og her er det så, at jeg har tænkt på de skæve koncepter. Kender I et firma, som gør tingene anderledes eller som har fundet på et nyt koncept - evt. har I læst eller hørt om et anderledes koncept fra USA eller andet? Jeg vil meget gerne høre fra jer og alt har interesse! På forhånd tak. |
Altså du vil give nogle inspirerende råd til alternativ markedsføring?
Nu siger du selv USA. Jeg har fra tid til anden stødt på mange sjove koncepter og gode råd fra amerikanske marketing-guruer. Meget af det er virkelig brugbart, men man må naturligivs kunne sortere lidt i det selv.
Jeg modtog i sin tid nyhedsbreve fra www.givetogetmarketing.com. Websitet ser noget bondefangeragtigt ud, men mange af rådene er gode, og han har også case studies.