Jeg vil bare lige fortælle, at der er åbnet en ny butik med Amerikansk tøj i København. Butikken forhandler tøj fra Ed Hardy, der er noget anderledes end hvad man normalt ser i det danske gadebillede "Hjemmesiden" er lige "kastet sammen" med lidt kontaktinformationer (det er ikke mig )
Butikken forhandler tøj fra Ed Hardy, der er noget anderledes end hvad man normalt ser i det danske gadebillede
Ahh.. har alle ikke rendt rundt med Ed Hardy-tøj i nogle år efterhånden?!
Butikken er dog bestemt et besøg værd! ... Men jeg har lige en ide.. Hvad med at få ham wideyes-gutten til at lave et panoramabillede inde fra butikken til jeres nye site!?
Vi skal sandsynligvis bygge sitet til Januar. Men hvis du kunne vælge, ville du ikke hellere se en video i Ed Hardy butikken, a.la. den vi har på SpaDeluxe, hvorfra vi sælger billige spabade?
Prisen ville nok være i samme område som et panoramabillede.
Tjoooeh... Måske. Nu var det bare fordi, da jeg besøgte hjemmesiden, fik jeg en trang til at "kigge indenfor i butikken". Og det synes jeg, panoramabilleder gør virkelig godt. Så kunne man jo opdatere dem, når der kom en ny kollektion. Men en video kigger man jo snarere på en andens gennemgang.
Jeg er helt med på, at en video er bedre, når man skal vise en produkt i "aktion", som I gør med spa-badene, men en panorama giver altså mere følelsen af, at man står i butikken.
Desuden kommer panoramaer jo til at blive det nye og hottte, når google street view en dag kommer til danmark.