Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teliaspam

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er jeg den eneste der bliver ringet op af Telia ca en gang hver 14 dag for at sælge mig forskellige abbonementer.

De er også så smarte at de veksler mellem hemmeligt nummer og så mobilnumre så man ikke har en chance for at undgå opkaldet.

Det er efterhånden blevet til hvad jeg vil kalde chikane /spam og jeg kunne aldrig finde på at tage noget som helst fra dem.

I mine øjne er Telia det mest useriøse selskab der findes.

Måske man skulle sende dem en prisaftale med priser pr. påbegyndt  time så sende dem en regning hver gang de har haft ringetSmile

Er der nogen der har en løsning så man kan udgå deres opkald

Stor hilsen

En rigtig Telia hader

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 14:04

Ja du har ret, de har præsteret at ringe til mig 4 gange i samme uge, tror problemet er at de hyrer forskellige call centre uden at de tildeler dem et område de kun skal ringe i.

Så de ringer alle sammen bare rundt i hele landet i et væk, så de er useriøse på det punkt.

Inden ret længe har jeg et 3 mdr. prøvemedlemskab klar på Visam, så kan du evt. prøve om det er vejen du skal gå for at få lidt fred.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 14:05

Nej du er bestemt ikke den enste.. Jeg ved ikke om det ligefrem er hver 14. dag hos mig.. Men jeg hører da fra dem min. hver 1½ måned om nyt internet/mobil abonnement som de vil tilbyde.

Gør nu ikke det store, det er sjovt at høre sælgere forsøge at argumentere for man skal have et abonnement på 2-400kr pr. måned, når man f.eks. kun har en på under det halve normalt.. Holder mig til CBB :-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:07

kijo:

Inden ret længe har jeg et 3 mdr. prøvemedlemskab klar på Visam, så kan du evt. prøve om det er vejen du skal gå for at få lidt fred.

Jeg kan ikke helt se hvordan et medlemskab af Visam skal forhindre Telia i at ringe og forstyrre?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Skrevet kl. 14:17

Anders Christensen:

kijo:

Jeg kan ikke helt se hvordan et medlemskab af Visam skal forhindre Telia i at ringe og forstyrre?

Hej Anders

Korrekt det stopper dem ikke i første omgang, men erfaringerne viser at når de er blevet henvist til Visam 1 gang så stopper opkaldene, ret hurtigt.

Forstyrrelsen bliver også minimeret når du blot kan henvise dem til visam, ligge røret på og komme videre.

Det er jo også altid bedst at få tilbuddene på skrift, men sjovt nok så er det ikke mange leverandører der benytter den mulighed.

www.visam.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:19

Jeg tror ikke det stopper Telia 2,3,4, eller 117. gang.

Det er nye callcentre, med en stor udskiftning af medarbejdere, så i det her tilfælde forventer jeg ikke at det har den store effekt, desværre.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:23

Jeg ved ikke, om jeg har været heldig.
Jeg har flyttet nogle numre fra Telia til mit nuværende selskab.
Da Teliasælgeren så ringer indleder han med:

"Du har jo et abonnement her hos os, og...."
Jeg afbryder ham med sætningen "Hvis det er tilfældet, vil jeg gerne hermed opsige det - klarer du lige det for mig?"
Teliamanden: "Øh... bøh... det ved jeg ikke rigtig.... øh..."
Jeg: "Tak skal du have - farvel".

Det er en måneds tid siden, og jeg har ikke hørt mere.

mvh Hans

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Skrevet kl. 14:26

Anders Christensen:

Jeg tror ikke det stopper Telia 2,3,4, eller 117. gang.

Det er nye callcentre, med en stor udskiftning af medarbejdere, så i det her tilfælde forventer jeg ikke at det har den store effekt, desværre.

Effekt det har det, om call centrene "tagger"vores medlemmer ved jeg ikke, men tilbage meldingerne fra vores medlemmer er at de føler at de bliver ringet op mindre end de gjorde før visam. Men du er velkommen til et prøve medlemskab på 3.mdr og så selv se om det virker for dig eller ej.

www.visam.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 14:42

Hej Telia hader.

Problemet burde faktisk ikke være større end at du ringer til Telia og beder dem lade være med at kontakte dig.

Og dog, Telia har nemlig outsourced deres telemarketings/salgs opgaver til flere forskellige mødebookings firmaer som ikke alle er lige venlige til at forstå et nej.

Men jeg vil anbefale dig at kontakte Telia og klage anyways, uretfærdigt men nødvendigt.. hvis vi alle står sammen, indser telia vel en dag at deres booking firmaer ikke forstår et nej.

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:48

HEj

Jeg har prøvet at klage til Telia, Det kom der ikke meget ud af. De kunne ikke gå ind og fjerne numre fra deres listerSad

Ham jeg talte med var også ret ligeglad, derfor min frustration over at der er et firma der har en sådan politik

Så det er prøvet

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)