Jeg har gennem flere år solgt brugte biler på fritidsbasis, som en sidebeskæftigelse og ekstra indkomst ved siden af mit daglige job i detailbranchen. Alle de biler jeg har solgt gennem årene har været provisions biler fra private og forhandlere hvilket har betydet en lidt mindre fortjeneste end ved et normalt bilsalg, men ligeledes betydet at jeg ikke har skudt nogle penge i for køb af bil til videresalg. Jeg har oplevet en rigtig pæn succes med salget og har derfor længe overvejet at udvide salget ved at tage flere biler ind af gangen (flere biler = flere penge, og større fortjeneste), idet at jeg tror på det ville kunne give grobund for en sund auto virksomhed. At have flere biler til salg på samme tid kræver naturligvis en udstillingsplads samt et kontor/salglokale, hvilket jeg desværre ikke har eller har mulighed for at skaffe uden en større invistering. Jeg søger i den forbindelse en partner eller investor som kan stille lokaler/areal til rådighed for ca. 10-15 biler (til at starte med). Der skal på ingen måde invisteres penge i at have bilerne stående, idet forsikringer,afgifter osv. allerede er betalt. Fortjeneste deler vi naturligvis lige over 50/50 som typisk vil være på omkring 10-15.000 kr for middelklasse biler og 15-25.000kr for biler i den dyre ende. Eneste krav jeg har er, at udstillingstedet er velbelligende med en fornuftigt trafik af mennesker ....så der kan sælges biler. Har du et godt sted med god plads og tror du på at der kan sælges og tjenes penge på biler, så kontakt mig og jeg giver en mere detaljeret forklaring på hvordan vi evt. kunne starte et samarbejde.
Note: bilerne jeg sælger er ikke skrotbunker men pæne lettere brugte biler :)
|
Hej hvor i landet skulle det være ?
Mvh. Mikkel.