Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE Kære Aminoer,
Da jeg er blevet den heldige ejer af juleoverskud, og derfor har en del tid i julemåneden, så vil jeg gerne tilbyde min arbejdskraft til diverse… Ja, normalt arbejder jeg kun med projektledelse, konceptudvikling og design. Men står du og mangler en ekstra hånd i julen, hvad enten det er praktisk arbejde med at få nogle juleleverancer færdige, nogle julekort der mangler det sidste touch, hjælp til en reklamestand, personlig træner eller hvad ved jeg :D ? ? ? Så lad høre fra dig :)
Jeg føler mig heldig og på toppen, derfor vil jeg gerne mens overskud er - glæde nogle flere i mit netværk – så håber hermed I vil gøre opmærksom på jer selv! Kan I have en forrygende julemåned :)
PS: Tænk ikke på priser og alt mulig, spørg og så finder vi bare noget der giver mening… det kunne også være at du havde en super flot julegave i bytte (ja, jeg er en af dem som går rundt den 23. og stadig hævder at tiden er på min side).
|
Hej Emil
Herligt indlæg i disse for vores land så herlige tider, hatten af for dig.
Håber nogen gør brug af dit tilbud og i begge får gensidig fornøjelse af samarbejdet.