Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandører

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg vil gerne åbne en webshop med helse og økologiske varer (ikke mad), er der nogen som ved hvor jeg kan komme i kontakt med leverandører? når man søger på google kommer der kun alle butikkerne frem, det kan jeg jo ikke bruge til så meget.

håber nogen kan hjælpe.

med venlig hilsen Christina

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:51

Hej Christina

Prøv at google produktets mærke - de må jo have en netside. Alternativt kan du jo kontakte nogen af butikkerne og spørge om de kan hjælpe dig med en kontaktperson.

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:02

Hej Helle

Jeg har tjekket din hjemmeside og kan se at du ikke sælger klap/barnevogne, kunne du ikke være interesseret i at udvide din side til at tilbyde dine kunder dette.

Hvis ja så har jeg agentur på dansk designede kombivogne som vi selv fremstiller i Polen, kvaliteten er helt i top og prisen er særdeles go.

Fordelen ved et samarbejde med os er at du ikke har behov for et lager til disse vogne, nej vi sender dem direkte ud til dine kunder i hele Danmark og dette er uden merpris

hvis du er interesseret i at høre mere er du velkommen til at maile til mig

Med venlig hilsen

Henning Clausen

hc@danagroup.pl

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henning!

Må jeg være så fri at spørge hvad et "agentur" indebærer? Har du eneretten på at forhandle et bestemt produkt i Danmark? Er der ikke andre der kan importere samme produkter og sælge dem??

Christain

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:18

Hej christian

Ja når jeg mener agentur så er det for mig det samme som import, dvs. eneret at det pågældende produkt, men nu er det nok lidt anderledes i vores tilfælde hvor vi også lægger en hånd på designet for at opfylde kravene og stilen til det danske marked..

med venlig hilsen

Henning Clausen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)