Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal sætte min idé op. Hvis jeg ta'r kontakt til en webportal for, at høre om de er interesseret i et affiliate samarbejde. De siger ja. Nu skal jeg så finde et produkt der er interesse omkring på webportalen. Det gør jeg så, og produktet siger ja til at få en annonce på portalen. Hvordan kommer jeg så videre med banner annoncer, betaling osv. Vil gerne høre fra nogen der måske har gang i noget lignende som vil hjælpe mig med gode råd og ideer.

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:01

Hmm..

Jeg er ikke helt med på, om det er dig, der skal være affiliate og markedsføre nogen andres produkt, eller om du selv søger affiliates til at markedsføre dit eget produkt?

Og hvilket produkt er der tale om? Hvad går dit eget site ud på? - Og hvor mange besøgende har du?

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:23

Hvis man nu bruger Tradedubler eller webgains, er der nogen som ved hvordan det fungere?

Skal man betale f.eks. de 10% pr. ordre i kommission, PLUS et beløb til webgains/tradedubler, eller er deres "del af kagen" med i den oprindelige kommission?

Samt har I nogle erfaringer med denne from for markedsføring?

Ikke for at stjæle topic :-)

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 19:27

Kender ikke webgains.

Hvis du skal ind i Tradedoublers netværk med dine bannere, vælger du jo selv, hvordan du vil belønne dem, der viser dit banner på deres sites. Du betaler et fast beløb for at komme med, dertil et månedligt beløb, og dertil en portion oven i det, der går til din affiliate.

Jeg ved ikke, om jeg har frihed til at sige de konkrete tal, så det vil jeg lade være med!

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:32

Okay.

Så det er egentlig følgende som skal betales:
1. Fast månedlig ydelse / Abonnement hos tradedoublers
2. Del af kagen pr. genereret salg til tradoublers
og
3. Resten af "kagen" til vedkommende som har henvist en kunde til min side som så lægger ordren.

Det lyder nu ret dyrt. :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:34

Hej frede000.

Hold dig langt væk fra TradeDoubler og andre netværk der tager penge for "ingenting" i starten.

Lær begreberne på et af de gratis steder, f.eks. "Partner-Ads" og AdService", ellers bliver du formentlig skuffet over resultaterne i forhold til prisen.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 20:54

Jeg er enig med brugtmarked...

Brug hellere de gratis services til at starte med. Tradedoubler er større og har flere medier med, men det kræver, at du har en stort potentiale, der vil blive taget op af rigtig mange medier, hvis det skal kunne betale sig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)