Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fotograf til modelbilleder

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi står og overvejer om vi skal prøve at gøre brug af en proffesionel fotograf til at tage nogle gode billeder af vores accessories på en model. Kender du en som du har brugt før, som du har gode erfaringer med, må du gerne sige til.

Vi medbringer vores egne modeller, men vi er dog "åbne" for andre tilbud også. Det drejer sig om ca. 100 modelbilleder til at starte med.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt information, hvorhen af i landet, og hvad I vil give, ville hjælpe meget :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Helst i nordjylland, bedst i Aalborg. Mht prisen kan jeg ikke sige noget, kommer an på så meget. Har du noget jeg kan se evt.?

Fra Hesselager
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg mener helt sikkert jeg kan hjælpe dig med dine billeder. Hvis du vil se lidt af mit arbejde så er her et link.    www.ehmedia.dk   . Hører gerne fra dig angående en uforpligtende samtale.

venlig hilsen

Erik Henriksen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I mod på at tage en tur til København?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik og Brian

Tak for jeres indlæg. Jeg har dog allerede fundet en fotograf i Viborg, som vi skal nede og besøge her i januar. Hvis det glipper, skal jeg nok lige prøve at hive fat i en af jer.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 05:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Skulle vi ikke tage en snak først? Jeg råder ikke over millionudstyr, men har udstyr der kan lave ganske udmærkede billeder (digital SLR, baggrund og mobile flashes i høj kvalitet). Jeg bor i Sejlflod så det er tæt på.

Jeg kan også skaffe modeller efter behov.

Jeg laver en del familie- og børnefoto samt modelfotografering - blandt andet er jeg medfotograf for en rapport fotograf og har haft noget samarbejde med andre lokale modelfotografer.

Mvh Peter // pepfoto - eksempler kan sendes via email.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Mårslet
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis aftalen ikke bliver til noget, skal du være velkommen til at kontakte mig også. Jeg har mobilt flashanlæg, og kører gerne ud.

Se lidt på www.elgaardfoto.dk

Rigtig god jul.

De venligste hilsner,

Jesper.

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne melde mig. Men bor dog lidt uden for Århus, så det er måske for langt væk.

Mvh. Henrik

Fra Brørup
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved ikke om I allerede har fotograferet, men ellers er mit speciale modelbilleder. Jeg er bosat i Esbjerg, hvor jeg har eget studie. Min web er under udvikling, men I er altid velkommen til at skrive til mig - sender gerne billeder I kan kigge på.

www.janniepedersen.com   
info@janniepedersen.com

Mange hilsner

Jannie Pedersen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)