Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fotograf til modelbilleder

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal bruge en fotograf til billeder til vores webshop - har fysisk butik i københavn hvor varerne er. 

dame, herre og børnetøj - noget for dig?

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 16:52

Desidevdas:

jeg skal bruge en fotograf til billeder til vores webshop - har fysisk butik i københavn hvor varerne er. 

Ellers er det i hvert fald noget for mig. Jeg har lavet masser af produktbilleder, og medbringer udstyr så du ikke behøver transportere varerne. Til gengæld er jeg bosat i Aalborg så der skal planlægges en del fotograferinger på en gang, men vi kan sagtens finde en god løsning.

Kontakt mig eventuelt på info@pepfoto.dk (hjemmesiden er endnu ikke oppe) eller 28902474. Jeg kan sende eksempler.

Speciale: Bryllup/konfirmation, modelfoto og produktfoto.

Venlig hilsen

Peter Pehrson / pepfoto

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Brørup
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:59

Desidevdas:

Jeg har lavet tonsvis af produktfotografering af både dame, herre, gravid, børne og babytøj. Du er velkommen til at kontakte mig på info@janniepedersen.com eller 29 43 43 16.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:20

Hey RS

Smid mig en mail med mere info om opgaven til hundahl@hundogco.dk, så kigger jeg på det sammen med en af vores fotografer, og vender tilbage med et uforpligtende tilbud.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Græsted
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:13

Hej

Hvis i mangler en fotograf en anden gang, så er i velkommen til at kontakte mig.

Mvh

Carina Brix

Mvh

Channie Nathali Brix

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)