Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

marketing produkter søges.....!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg arbejder som produkt formidler af marketing opgaver, og har kontakt til nogle virksomheder som har nogle bestående behov. Min opgave i dette er, og hvor jeg tjener mine penge, at formidle nogle gode forbindelser til virksomheder, hvorfra mine kunder kan få udført nogle præcerende marketing opgaver. I øjeblikket har jeg brug for kontakt til firmaer, der udfører opgaver med:

fotografi (og trykt foto materiale)

pressemeddelser...og generelt PR arbejde

nyhedsbreve

personaleblade

brochure

 møde booking

Mine kunder har nemlig nogle opgaver, som de snarlig skal have udført, og jeg skal derfor have etableret kontakt om samarbejde med nogle marketing bureauer, så jeg kan stille mine kunder tilfreds. Jeg formoder naturligvis, at du arbejder professionelt. Vigtigst er dernæst, at du afleverer dine opgaver til tiden. Skriv kort om din virksomhed, og send mig et link til din hjemmeside, hvis du er interesseret..  

 

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey MTW

 

Skal jeg forstå det sådan at du mangler en virksomhed der kan hjælpe dig med at lave marketings opgaver?

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

mtw:

jeg arbejder som produkt formidler af marketing opgaver, og har kontakt til nogle virksomheder som har nogle bestående behov. Min opgave i dette er, og hvor jeg tjener mine penge, at formidle nogle gode forbindelser til virksomheder, hvorfra mine kunder kan få udført nogle præcerende marketing opgaver. I øjeblikket har jeg brug for kontakt til firmaer, der udfører opgaver med: