Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

marketing produkter søges.....!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg arbejder som produkt formidler af marketing opgaver, og har kontakt til nogle virksomheder som har nogle bestående behov. Min opgave i dette er, og hvor jeg tjener mine penge, at formidle nogle gode forbindelser til virksomheder, hvorfra mine kunder kan få udført nogle præcerende marketing opgaver. I øjeblikket har jeg brug for kontakt til firmaer, der udfører opgaver med:

fotografi (og trykt foto materiale)

pressemeddelser...og generelt PR arbejde

nyhedsbreve

personaleblade

brochure

 møde booking

Mine kunder har nemlig nogle opgaver, som de snarlig skal have udført, og jeg skal derfor have etableret kontakt om samarbejde med nogle marketing bureauer, så jeg kan stille mine kunder tilfreds. Jeg formoder naturligvis, at du arbejder professionelt. Vigtigst er dernæst, at du afleverer dine opgaver til tiden. Skriv kort om din virksomhed, og send mig et link til din hjemmeside, hvis du er interesseret..  

 

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey MTW

 

Skal jeg forstå det sådan at du mangler en virksomhed der kan hjælpe dig med at lave marketings opgaver?

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

mtw:

jeg arbejder som produkt formidler af marketing opgaver, og har kontakt til nogle virksomheder som har nogle bestående behov. Min opgave i dette er, og hvor jeg tjener mine penge, at formidle nogle gode forbindelser til virksomheder, hvorfra mine kunder kan få udført nogle præcerende marketing opgaver. I øjeblikket har jeg brug for kontakt til firmaer, der udfører opgaver med:

fotografi (og trykt foto materiale)

Mine kunder har nemlig nogle opgaver, som de snarlig skal have udført, og jeg skal derfor have etableret kontakt om samarbejde med nogle marketing bureauer, så jeg kan stille mine kunder tilfreds. Jeg formoder naturligvis, at du arbejder professionelt. Vigtigst er dernæst, at du afleverer dine opgaver til tiden. Skriv kort om din virksomhed, og send mig et link til din hjemmeside, hvis du er interesseret..  

 

Hej MTW

Indenfor hvilke branche befinder dine kunder sig?

Jeg fotograferer - men ikke på traditionel vis. Jeg er panoramafotograf, og laver bl.a. virtuelle rundture, som er et online medie. Det kan du læse mere om på www.wideeyes.dk hvor du selvfølgelig også kan se en masse eksempler. Du er også velkommen til at kontakte mig direkte på 30 20 20 47 eller morten@wideeyes.dk hvis du vil vide mere.

Fortsat god dag Smile

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Jeg fotograferer - men ikke på traditionel vis. Jeg er panoramafotograf, og laver bl.a. virtuelle rundture, som er et online medie. Det kan du læse mere om på www.wideeyes.dk hvor du selvfølgelig også kan se en masse eksempler. Du er også velkommen til at kontakte mig direkte på 30 20 20 47 eller morten@wideeyes.dk hvis du vil vide mere.

Wow! Det er nogle flotte panoramarundture, du laver! Og man kan kigge både op og ned! Yes .. Normalt synes jeg kun, man ser dem i et lille vindue, og hvor man kun kan dreje rundt om sig selv.

Jeg har altid været fascineret af, hvordan man kan sætte billeder så "seamless" sammen, at det bliver til et sådant panorama! Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Tusind tak Smile

Du har ret - mange andre laver "små" panoramabilleder - og gerne med begrænset synsvinkel. Det er netop på et af de punker vi differentierer os Smile

Hilsen Morten

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MTV.

Som du kan se af profilteksten herunder hjælper vi virksomheder med deres markedsføring, så du er velkommen til at tage fat i mig.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en grafisk tegnestue som elsker godt håndværk og enkle løsninger som virker!
Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans - godt håndværk. Alle former for grafisk materriale og markedsføring.

Grafisk design
Design kan være det, der gør forskellen på et standardprodukt og et konkurrencedygtigt produkt. Godt design betyder, at produkter og ydelser kan bære en højere pris og være mere efterspurgt. Det viser undersøgelser herhjemme og i udlandet. Virksomheder, der anvender design, klarer sig bedre end andre virksomheder.

Tjek vores site www.zuccez.dk

MVH
Ann

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder alt inden for grafisk design - fra idé til færdigt layout. Tag et kig på www.kidletter.dk, og se eksempler på nogle af de opgaver jeg har løst. Du kan også se hvilke kunder jeg tidligere har lavet opgaver for.

Martin Hemdrup
www.kidletter.dk 

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mtw.

mtw:

 møde booking

 Til mødebooking skal du helt klart kontakte www.FreeTele.dk Her betales kun for resultater, ikke tidsforbrug.

Mvh.

ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)