Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du underleverandør?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer :)

Kender i nogen der søger eller søger i selv underleverandør inden for Kokke, rengøring, transport og vikariat?

Er i Velkommen til at læse lidt mere om os på:  http://www.amerservice.dk/

Ellers bare sende mig en email på: Amers2008@hotmail.com så sender jeg ét tilbud som bliver svært at modstå.

Venlig hilsen

Aaliyah

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:16

Hejsa

Jeg er igang med at etablere en service, hvor jeg finder leverandører for andre virksomheder. Disse virksomheder betaler intet til mig, da jeg forventer en henvisningsprovision fra leverandøren for den opståede salgsmulighed.

Er det er koncept, du kunne være interesseret i? Så tilføjer jeg dig til min leverandørdatabase.

Fra frederiksberg
Tilmeldt 18. Nov 08
Skrevet kl. 17:18

Hej

Denne henvisningsprovision du snakker om hvor meget er den på?

Venlig hilsen

Hella

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:53

Hej Hella

Konceptet er, at det er min klient, der bestemmer, hvor mange leverandører, han vil have henvendelse fra. Alt efter hvor stor ordren kan blive, koster det mellem 200-1000. Det skal forstås sådan, at det kun er en salgsmulighed, du køber af mig. Jeg har haft en grundig snak med min klient, og ud fra det fastsættes prisen. Der er eksampelvis stor forskel på, hvor attraktivt det er for en bogholder at få en kunde ind med 1 ansat i forhold til 10 ansatte.

Det vigtigste for mig lige nu er at finde leverandører, der er interesseret i selve konceptet med at betale for og indgå i en konkurrence om en mulig kunde - igen, hvor det er kunden, der bestemmer kriterierne mht. antal og afstand mm.

Det smarte i dette koncept i forhold til ex. mødebooking er, at du først betaler, når der er en mulig kunde i nettet. Dvs. du betaler for det uopfordrede salgsarbejde, som jeg laver. Desuden betaler du kun pr. gang, hvor andre lignende koncepter udsteder klippekort, hvor du binder likviditet hos det pågældende firma.

Skriv gerne igen, hvis du har yderligere spørgsmål.

Fra frederiksberg
Tilmeldt 18. Nov 08
Skrevet kl. 10:19

Hej Michael

Det hele lyder meget godt, så du må gerne tilføje mig til din leverandørdatabase.

Venlig hilsen

Hella

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:29

Hej Hella

Takker for det.

Hvis du støder på nogen, som skal bruge noget, så kontakt mig. Hvis din henvisning munder ud i en klient for mig og dermed en ordre, får du din første henvisning gratis. OK?

Fra frederiksberg
Tilmeldt 18. Nov 08
Skrevet kl. 10:52

Hej Michael

Det skal jeg nok :) Og tak for det..

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:39

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 22:06

Hej Michael

Jeg  kunne godt tænke mig at komme på din leverandørdatabase, det lyder som en god ide. Jeg har en mindre rengørings virksomhed. www.jh-service.com

Med venlig hilsen

Jannie

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)