Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjmmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil gerne høre lidt om hvad i syntes om min side og hvad jeg kan gøre bedre ?

www.smvind.dk

Mvh Lasse  

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 22:39

Jeg kan godt lide det overordnede design, og headeren er flot og web 2.0-agtig.

Men selve indholdet ser noget ufærdigt ud. I listen over konkurrencer ser teksten ikke ud til at være særlig formatteret. Kan du ikke shine det lidt op?!

Jeg synes, de der nyheder har en ALT for fremtrædende placering som en venstre sidebar. Brug hellere pladsen til noget mere vigtigt!

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:40

Hej

jeg syns gennerelt det er en flot side, dog syns jeg ved første øjekast at menu'en med kategorierne er lidt kedelig den kunne godt bruge en opfrisker.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:42

Ok, til begge har lige købt siden for 1.200kr og kan godt lige gøre lidt mere (Ville det hjælpe med lidt farver

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 22:55

Det ville hjælpe med noget mere indhold, samt at du fik orden på de ting, der ikke virker, osv. Du skal lige rydde lidt op!

Sørg for at det er let at tilføje sin konkurrence gratis!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:58

Patrick Blasone:

Det ville hjælpe med noget mere indhold, samt at du fik orden på de ting, der ikke virker, osv. Du skal lige rydde lidt op!

Sørg for at det er let at tilføje sin konkurrence gratis!

Gratis så mister jeg kun kan man ikke sige den første og så der efter 5-10kr

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 23:13

efb-freak:

Du bliver nødt til at være realistisk. Man kan ikke tage penge for et link på en side, der ikke har nogen brugere. Du må først bygge siden op, og så bagefter kan du tænke på at tage betaling. - Men ikke bare for at tilføje sin konkurrence. Istedet kan du tage betaling for ekstra fremhævning eller whatever ...

Men start nu med at giv mulighed for at tilføje sin konkurrence gratis, og så sørg for at kom ud og skaf nogle konkurrencer. Hvis der ikke er en masse konkurrencer på siden, så gider brugere ikke bruge den, og så gider slet ingen give dig nogen penge for at reklamere på den!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 23:18

Patrick Blasone:

efb-freak:

Du bliver nødt til at være realistisk. Man kan ikke tage penge for et link på en side, der ikke har nogen brugere. Du må først bygge siden op, og så bagefter kan du tænke på at tage betaling. - Men ikke bare for at tilføje sin konkurrence. Istedet kan du tage betaling for ekstra fremhævning eller whatever ...

Men start nu med at giv mulighed for at tilføje sin konkurrence gratis, og så sørg for at kom ud og skaf nogle konkurrencer. Hvis der ikke er en masse konkurrencer på siden, så gider brugere ikke bruge den, og så gider slet ingen give dig nogen penge for at reklamere på den!

Ja, ved jeg hvis jeg så siger alle kan få gratis plads til ders konkurrencer hele januar + febuar og så må vi se om jeg kan tage betaling

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 23:28

Sig at alle kan få gratis annoncer fra nu af og for altid! Så kan du begynde at tage penge for ekstra fremhævning osv, hvis du kommer op på mange brugere.

Ellers bliver du den første konkurrenceside, jeg har set - og det er mange efterhånden - som tager penge for et almindeligt konkurrencelink!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 23:35

Patrick Blasone:

Sig at alle kan få gratis annoncer fra nu af og for altid! Så kan du begynde at tage penge for ekstra fremhævning osv, hvis du kommer op på mange brugere.

Ellers bliver du den første konkurrenceside, jeg har set - og det er mange efterhånden - som tager penge for et almindeligt konkurrencelink!

ok og jeg kunne også have en forside hvor der var 10 på som betalte for at komme på den side

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)