Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-learning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ved at være lidt presset, og håber derfor i kan hjælpe mig på vej.

1. Jeg sidder med billeder, videoer, tekst samt spørgsmål. Disse skulle meget gerne blive til e--learning med efterfølgende spørgsmål.

2. Jeg ønsker at sælge dette e-learning i min shop for derefter selv at oprette login til kunden på overstående system.

Problemet er at jeg mangler systemet til at kunne lave e-learning programmet.

SÅ kender du et sted hvor man kan få dette lavet eller selv lave det og efterfølgende kunne ændre/vedligeholde og ellers bare oprette og slette brugere.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 21:51

Hej Kenneth

Nu er det rent faktisk sådan, at jeg kender en jeg vil mene er ekspert i e-learning. Hans navn er Christian Pagh, og hans email er cpp@8-pm.com

Du kan hilse ham fra mig :-)

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:58

Benny Thaibert, som tidligere har været aktiv her på amino, fik lavet noget lignende til bitsvar.dk
Prøv at skrive til ham og spørge hvem der lavede hans... :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 22:03

tak til Jer begge, kontakter dem med det samme.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:00

Hej

Har endnu ikke fundet en løsning...nogen der kan hjælpe?

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 21:09

Hej Kenneth

Jeg forstår ikke dit problem ikke er løst, da jeg ved med sikkerhed at Christian Pagh fra 8-PM har lavet et e-learnings program. Anyway. E-learning på den måde du vil have det er ikke nogen lille nem sag.

Men hvis du har lyst til det, vil jeg gerne tage et møde med dig ganske gratis og diskutere de ting, du gerne vil have, og strikke et tilbud sammen til dig. Ganske uforpligtende. Jeg kan også hjælpe dig med at udarbejde en kravspecifikation. Du kan skrive email til jesper.nissen@computerpeople.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:16

Tak for svaret Jesper. Christian har ikke svaret mig på mailen, derfor kikker jeg andre steder.

Egentlig er jeg ikke ude efter det helt store system. Pt. er jeg lidt presset med tiden og regner med at ligge det hele sammen til nogle videoer her i weekenden. Således skal brugeren "bare" se videoerne hvilket er ok med mig i starten.

Så vil jeg gerne mødes med dig senere pg få lavet et ordenligt system til det.

Tilbage står jeg dog og mangler muligheden for at kunne loggen ind i et område i oscommerce shoppen for brugerne og se videoerne. Jeg har artikel system og der kan de ligge......så det er et spm. om at kunne logge ind for brugeren og jeg skal kunne slette og oprette disse brugere.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 21:27

Hej Kenneth

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men det er så heldigt at jeg næsten ingen aftaler har i næste uge. Hvis du vil mødes så lad os da tage en kop kaffe. Eventuelt på mit kontor i Valby.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 09:19

Hej Kenneth

Har du fundet en løsning ?

Hvis ikke må du meget gerne kontakte mig med mere info om det du skal have lavet, det ligner lidt det som Bispebjerg Hospital / Region Hovedstaden brugte i deres interne elearnings undervisning.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)