Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge fra PayPal

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle penge tilgode fra et amerikansk Microstock website.

En af mulighederne er at få dem via PayPal.

Mit spørgsmål er kort og godt, om det er nemt at få pengene fra PayPal til en dansk bankkonto - og om det koster noget?

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 20:12

Det mener jeg ikke, at man kan! Du kan, så vidt jeg ved, kun overføre penge til PayPal og ikke den anden vej.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17

Det skulle ikke være noget problem. Det eneste du skal er at være "verified" paypal account.
Du kan bruge et VCC til det. Virtual Credit Card. Og derefter overføre til en bankkonto.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 20:30

Nu spørger jeg måske lidt dumt - men hvad er et "Virtual Credit Card"?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:40

Du kan sagtens få dem overført til en dansk konto. Jeg gør det hver uge! Hvis du overføre under 500 kr. koster det 5 kr. over dette beløb koster det intet!.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:46

Det er ret simpelt.

Du logger bare ind på paypal og trykker på "Udbetal penge". Derefter vælger du "udbetal penge til din bank konto" og så er det ret ligetil derfra.
Der står at det koster 5kr, hvis det er under 500kr du vil have udbetalt og derover er det gratis :)

Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:18

Jeg har også tjent lidt penge på microStock på nettet og skal have dem overført fra PayPal til min bank. Skal jeg selv underrette Skat, eller sker det automatisk, enten fra min bank eller gør PayPal det

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:32

Din bank gør ikke noget (med mindre beløbet er så stort atdet er omfattet af reglerne om hvidvaskning af sorte penge) og Paypal gør heller ikke noget i relation til SKAT. Så hvis du synes SKAT skal vide noget er det digselv der skal gøre noget......Devil

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:12

Du kan sagtens overføre fra paypal til DK konto det koster et gebyr alt efter beløb og tager fra 3-7 hverdage før du får dem hvilket er en skam. har selv haft brugt det meget

Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:33

KAN MAN SLETTE SIN PAYPAL ID??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)