hejsa.. jeg vil gerne starte min egen webshop med helse og økologiske varer. er der nogen som ved om der skal en speciel tilladelse eller om der nogle krav til at starte sådan en butik? kan nogen fortælle mig hvor jeg finder de rigtige leverandører? med venlig hilsen christina |
Hej Christina
Hvad angår krav og tilladelser, så er det kun i det øjeblik du vil forhandle fødevarer at du skal igennem en godkendelsesprocedure omkring en fødevaretilladelse, og der er også nogle restriktioner omkring forsendelse af fødevarer så vidt jeg husker ;)
Men nu er der jo mange forskellige slags økologiske varer... alt lige fra brød til håndklæder og tøj, så det er måske meget relevant i denne sammenhæng at vide.
Mht. hvor du finder leverandører, fandt jeg en hel del hits blot ved en simpel søgning på www.google.dk på f.eks. "grossist af økologiske varer" og her kom den meget relevante side http://www.okologi.dk/ frem - Økologisk landsforening, mon ikke de kan være dig behjælpelige med at finde frem til danske leverandører.
Når du kommer dertil hvor du skal have et webshopsystem etableret, så kan vi være dig behjælpelige med at få din Internetbutik op at køre på attraktive vilkår med et af Danmarks nyeste webshopsystemer og teknologier, til en yderst konkurrencedygtig pris.
Derudover yder vi gerne vejledning og rådgivning i forbindelse med opstarten af din butik.
God vind med projektet.