Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa..

jeg vil gerne starte min egen webshop med helse og økologiske varer. er der nogen som ved om der skal en speciel tilladelse eller om der nogle krav til at starte sådan en butik?

kan nogen fortælle mig hvor jeg finder de rigtige leverandører?

med venlig hilsen christina

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:59

Hej Christina

Hvad angår krav og tilladelser, så er det kun i det øjeblik du vil forhandle fødevarer at du skal igennem en godkendelsesprocedure omkring en fødevaretilladelse, og der er også nogle restriktioner omkring forsendelse af fødevarer så vidt jeg husker ;)

Men nu er der jo mange forskellige slags økologiske varer... alt lige fra brød til håndklæder og tøj, så det er måske meget relevant i denne sammenhæng at vide.

Mht. hvor du finder leverandører, fandt jeg en hel del hits blot ved en simpel søgning på www.google.dk på f.eks. "grossist af økologiske varer" og her kom den meget relevante side http://www.okologi.dk/ frem - Økologisk landsforening, mon ikke de kan være dig behjælpelige med at finde frem til danske leverandører.

Når du kommer dertil hvor du skal have et webshopsystem etableret, så kan vi være dig behjælpelige med at få din Internetbutik op at køre på attraktive vilkår med et af Danmarks nyeste webshopsystemer og teknologier, til en yderst konkurrencedygtig pris.

Derudover yder vi gerne vejledning og rådgivning i forbindelse med opstarten af din butik.

God vind med projektet.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:17

Mads Baldersø

Hvad får hun fra dig udover en gang salgsgas ?

Hvorfor fortæller du hende ikke om hvordan man får import tilladelse ?

Du promoverer kun dit firma og kommer ikke med noget konkret og hvad kan Christina lige bruge det til ? Hun spilder sin tid.

Mogens

http://www.easywebhost.dk/

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 20:18

Hej Christina.

Hvor langt er du kommet i forløbet med at få oprettet din webshop ?

mvh

Mogens

http://www.easywebhost.dk/

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:03

Hej Mogens,

Jeg kan faktisk ikke følge din kritik af indlægget fra Mads. Han kommenterer vel netop på både krav/tilladelser- og leverandør spørgsmålene. At han så nævner sit eget produkt er vel en del af mulighederne på Amino.

Er det ikke mere dig selv som ikke bidrager til tråden, og udelukkende har fået din virksomhed fremhævet?

Til christina:

Undskyld mit indlæg, ved godt det ikke besvarer dine spørgsmål men måtte lige kommentere det. :)

God aften.

Mvh Jeppe

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:20

Tak Jeppe - jeg kan heller ikke se idéen i indlægget fra Mogens, men har nu valgt ikke at kommentere på det for ikke at gøre det til mere børnehave end amino i forvejen er blevet efterhånden ;-))

Det er i øvrigt ikke eneste gang i dag Mogens er ude med riven efter mig ;) Se her:

http://www.amino.dk/forums/p/48171/287846.aspx#287846

Så man kan jo godt drage lidt tvivl om hvorvidt Mogens blot træder på andre for at fremme egen forretning, men vi må jo lade det være op til moderatorerne at bedømme denne slags indlæg.

Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:13

hej mogens

det eneste jeg mangler er at finde en/flere leverandører. når jeg søger på google er det bare alle butikkerne som kommer frem. og det jeg har fundet som kan bruges til en smule er, produkter som man skal sælge til venner,bekendte osv og som der ikke rigtig er nogen fortjeneste på. så det kan jeg ikke rigtig bruge til noget alligevel.

først og fremmest vil jeg meget gerne finde en leverandør af økologisk legetøj,sutter,babytilbehør, håndklæder,sengetøj,hudpleje osv... vil også meget gerne i forbindelse med nogen som sælger kosttilskud, graviditetsteste,ægløsningsteste og den slags.

håber virkelig snart jeg får kontakt til nogen,så jeg kan komme i gang.

med venlig hilsen christina 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 17:59

Hvis han vil hjælpe hende havde han skrevet noget om :

import tilladelse - hvordan man kommer igang med denne

kravene fra skat - moms, told m.m.

dropship - det at du kan få varer leveret uden at have varelager

Men desværre når han aldrig dertil, kun en kvæde om brug google.

Tak for kaffe.

Og sørme om du ikke følger trop

Jeg har været ærlig overfor Christina, at jeg ikke kan hjælpe med de produktgrupper hun søger, da jeg intet kender til dem.

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:35

Hej Mogens,

Den "kvæde om brug af google" som Mads giver er vel netop en direkte hjælp som hun kan bruge?

Jeg synes godt nok ikke du repræsenterer din virksomhed særlig godt herinde. Det virker som om dit primære mål er at profilere dig selv, og hvis det bliver kommenteret falder du straks i forsvarsposition. Jeg kan ikke se hvorfor Christina ikke også spilder sin tid på dine indlæg? På mig virker du som en meget smålig person, der helt har misforstået formålet med dette forum.

Er det nu jeg skal sige: "Tak for kaffe"? :)

Mvh. Jeppe

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:40

Jeg er nødt til at grine lidt... Er det ok? Big Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)