Vi er netop ved at opsætte en betalingsløsning på et website. Der har før været en fungerende betalingsløsning på dette website også igennem quickpay. Derfor er den eneste ændring fra da det virkede til det ikke virker nu, at vi har flyttet serveren hvor på webshoppen ligger og at vi har oprettet en ny konto hos quickpay.
Læg mærke til at jeg regner ikke med at det er en fejl hos quickpay, men alligevel ville viden omkring quickpay formentligt hjælpe. Betalingssiden, reloader nærmest bare uden at komme med nogen fejl eller lignende.
Der er selvfølgeligt mulighed for adgang til kode og evt. server.
Det kan være, at det svar, som der kommer tilbage fra Quickpay, når I har sendt et request, ryger det forkerte sted hen pga. server-flytningen?! ... bare et bud!
Kan ikke se hvordan det skulle ske da en IP til response ikke er angivet nogen steder, og den burde bare sende det tilbage.
Nu kender jeg ikke quickpay, men den må vel have en URL, den skal sende response til. Det lyder da lidt usikkert og ufleksibelt, hvis den bare skulle sende sit response tilbage til hvilkensomhelst side, der lige sendte et request til den.
Jeg ville tro, der var et sted, hvor I i sin tid havde opgivet nogle URL's til callback.
Ja der er selvfølgeligt en URL som de kalder secure proxy, hvilket bare er domænet for siden, men da siden er flyttet med den nye placering af serveren altså den nye IP, er det ihvertfald ikke her problemet ligger.
Det vil sige, at de har en eller andet URL, som selvfølgelig er den samme, selvom I har flyttet server?
Så kan det måske være, at alle DNS-servere ikke er nået at blive opdateret med det nye domæne, så de måske stadig bliver smidt tilbage mod den gamle IP, når de sender til domænet...?!
Tror ikke DNS er problemet da det er flyttet for over en måned siden, men kan da godt lige få dem til at pinge domænet fra deres server for at være 100% sikker.